اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

آئین افتتاحیه فعالیت هاي تابستانی تشکل همراهان مقاومت

✍️ آئین افتتاحیه فعالیت های تابستانی تشکل همراهان مقاومت با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی و مدیران آموزش و پرورش شهر تهران و دانش آموزان عضو تشکل در صبح روز دوشنبه ۱۸ تیر ماه در پژوهش سرای آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران برگزار گردید ‌

✅ گفتنی است تشکل همراهان مقاومت به همت اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و مشارکت کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور دانش آموزان نخبه فرهنگی هنری در مناطق شهر تهران سازماندهی شده است .

🟠 رحیمیان در آئین افتتاحیه فعالیت هاي تابستانی تشکل همراهان مقاومت گفت :

دانش آموزان با نگرش فرهنگی و هنری خود ، یاریگر کودکان و نوجوانان فلسطینی باشند
✍️ سید ابوالقاسم رحیمیان دبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری در مراسم آئین افتتاحیه فعالیت های تابستانی تشکل همراهان مقاومت ضمن تشریح اهداف و برنامه های این تشکل گفت : تشکل همراهان مقاومت با حضور دانش آموزان نخبه فرهنگی هنری مناطق آموزش و پرورش شهر تهران در ۵ انجمن نقاشی و گرافیک ـ انیمیشن و پویانمایی ـ پادکست ـ موشن گرافی ـ شعر و داستان و با هدف حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی و تبیین جنایات کودک کش صهیونیستی برعلیه ملت مظلوم فلسطین با زبان فرهنگ و هنر آغاز بکار رفته نمود.
✅ ایشان با اشاره به اینکه دانش آموزان عضو این تشکل فعالیت خود را در ساعات خارج از مدرسه و به تفکیک جنسیت در کانون های فرهنگی تربیتی ادامه خواهند داد گفت : با توجه به استعداد و مهارت فردی دانش آموزان ، یکی از فعالیت های عمده اعضاء تولید محتوا در رشته تخصصی خود تحت نظارت مربیان متخصص می باشد و پیش بینی ما این است تا در آینده ای نزدیک شاهد تولید هدفمند محتوا در قضیه فلسطین از سوی دانش آموزان باشیم .
✅ ایشان از دانش آموزان هنرمند خواست تا موضوع مقاومت را محور آفرینش این آثار قرار دهند و با نگرش فرهنگی و هنری خود ، یاریگر کودکان و نوجوانان فلسطینی باشند .

🟡 آیت‌الله اختری در آیین افتتاحیه فعالیت‌ های تابستانی تشکل همراهان مقاومت :
برای تضمین آینده‌ای روشن ، باید جامعه دانش‌آموزی را با فرهنگ مقاومت آشنا نمود

✍️ آیت‌الله محمدحسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در آیین افتتاحیه فعالیت‌ های تابستانی تشکل همراهان مقاومت با تجلیل از حماسه حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ، با اشاره به موضوع مقاومت و جایگاه ویژه آن در فرهنگ‌ و‌ معارف حسینی(ع) گفت: از برجسته‌ترین آموزه‌های قیام حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام ، مقاومت در برابر ظالم و یاری مظلوم است. و باید با الهام از پیام عاشورا دانش آموزان را با فرهنگ مقاومت آشنا نمود .
✅ رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ضمن قدردانی از اهتمام شایسته دست‌اندرکاران تاسیس تشکل همراهان مقاومت و تاکید بر تداوم و توسعه فعالیت‌های این مجموعه به دانش آموزان گفت : امروز چشمان کودکان و نوجوانان فلسطینی به حمایت از شما دوخته شده است و لازم است تا شما با الهام گرفتن از فرمایشات سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به یاری مظلومان بشتابید.

🟠 دکتر موسوی در آئین افتتاحیه فعالیت های تابستانی تشکل همراهان مقاومت :
تفکر مقاومت به اندیشه‌ای جهانی مبدل شده است

✍️ دکتر سید احمد موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم افتتاحیه فعالیت های تابستانی تشکل همراهان مقاومت ، جریان دانشجویی شکل گرفته در جوامع غربی بر علیه جنایات رژیم صهیونی را از رویش‌های فکری جبهه مقاومت دانست و گفت: تفکر مقاومت به اندیشه‌ای جهانی مبدل شده است که سران دنیای استکبار را با چالشی جدّی مواجه نموده است.
✅ ایشان حضور دانش آموزان در عرصه فرهنگ و هنر را در جهت حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی لازم و ضروری دانسته و از متولیان امور فرهنگی و هنری مناطق آموزش و پرورش شهر تهران خواست تا نسبت به همکاری همه جانبه با این دانش آموزان اهتمام ورزند .

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا