اخبار جمعیتخبر ویژه

اختتامیه نهمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در مشهد مقدس

مراسم اختتامیه نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت و تکریم خادم آستان قدس، خانم مصطفوی یادگار امام خمینی در سالن همایش آستان قدس رضوی مشهد مقدس با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، بعدازظهر امروز پنجشنبه 26 مهرماه اختتامیه نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت و اولین نشست بین المللی سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین و مقاومت با مشارکت جمعیت دفاع از ملت فلسین و با حضور اعضای مجمع فعالان و سازمان های مردم نهاد حامی قدس شریف فعالان برجسته حوزه مقاومت، سفرای کشورهای امریکاری لاتین، نمایندگان جنبش های مقاومت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با حضور خانم دکتر مصطفوی رئیس هیأت امنای جمعیت دفاع از فلسطین،دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام مروی رئیس تولیت حرم مطهر امام رضا (ع)، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی دبیرکل مجمع فعالان و سازمان های مردم نهاد حامی قدس شریف، سردار ابطحی رئیس دبیرخانه انتفاضه مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسملین رستمی نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها، دکتر حسین مظفر عضو هیات امنای جمعیت و تشخیص مصلحت نظام،شخصیت های برجسته از لبنان، عراق،خانواده شهدا، مقامات کشوری و لشکری و اندیشمندانی از ۲۶ کشور جهان در تالار قدس بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

قرائت پیام مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در بزرگداشت سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی صبیه حضرت امام راحل و رئیس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بزرگداشت و تکریم سرکار خانم مصطفوی، صبیه‌ی مکرّم حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رضوان‌الله‌علیه، کاری شایسته و بسزا است.

این بانوی گرامی با توانمندی و استقامتی که از فرزندِ آن پدر عالیمقام انتظار میرود پایبندی خود را به خط امام و پیشوای عظیم‌الشأن راحل نشان دادند و در همان راه و همان جهت گام برداشتند؛ که یک نمونه‌ی آن تشکیل و هدایت انجمن دفاع از فلسطین است.

از خداوند متعال سلامت و دوام توفیقات این بانوی مکرّمه را مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

1403/7/24   

سردار وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه در نهمین اجلاس مجاهدان در غربت

جبهه مقاومت پرچم دار مقاومت و جبهه مقابل آن که نماینده ظلم است به بازیگری آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد دارد دنیا رو به نفع خود و رهبری خود تحت سلطه قرار دارد.

جریانی که نظام تک قطبی به رهبری امریکا را برهم ریخت جبهه مقاومت بود.

جبهه مقاومت برخواسته از ایمان و اعتقاد برحق اسلامی در حمایت از فلسطین حاضر شد تا موانع جلوی آن را بردارد و جبهه مقاومت را گسترده کرد.

جبهه مقاومت تنها چند کشور یمن و سوریه و لبنان و فلسطین و ایران نیست بلکه هرکس در مقابل رژیم صهیونیستی و استکبار مقاوت می کند جزو جبهه مقاومت است.

وی افزود: کسی پیش بینی نمیکرد با ضربه های تاکتیکی و محرومیت ها و مشکلات برای این جبهه بزرگ باز هم به کار خود ادامه می دهد.

سردار وحیدی تصریح کرد: کسی فکر نمیکرد که پس از شهادت سید عباس موسوی ساختار حزب الله لبنان این چنین مستحکم شود و در جنگ های متعدد توانست پیروزی کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: فلسطینی که مبارزه خود را با سنگ شروع کرد، امروز با شهادت بیش از ۴۲ هزار نفر همچنان مقاومت می کند و این رژیم نتوانسته بعد از یک سال به اهداف خود دست پیدا کند.

سردار وحیدی افزود: امروز گروه های مقاومت در عراق داعش را شکست داده و حشد الشعبی با قدرت رژیم صهیونیستی را هدف پهپاد و موشک های خود قرار می دهد.

قدرت یمن به حدی رسیده است که موشک هایی به سمت سرزمین های اشغالی شلیک میکند که روز به روز به قدرت آن افزوده می شود.

وی همچنین گفت: بعد از ۲۰۰۶ حیفا مورد حمله موشکی واقع نشده بود اما امروز دیدیم که این شهر یک میلیون نفری بارها مورد هدف موشک واقع شد.

اگرچه رژیم صهیونیستی بارها مناطق مسکونی را موشک باران می کند و برای شهادت سید حسن نصرالله شش برج را با خاک یکسان کرد اما این جنایت سندی بر حقانیت سید مقاومت بود چون ایشان مردم خود را در بحران ها و شرایط حساس ترک نکرد.

سردار وحیدی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی چگونه می تواند حریف حزب الله شود وقتی از پس یک گروه مقاومت محدود به اسم حماس بر نمی آید و با شهادت فرماندهان حماس هنوز حماس با صلابت عمل می کند.

مجاهدت های مقاومت نتیجه کلام امام خمینی (ره) است که فرمودند اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود.

رژیمی که ادعا و رجز میخواند بدون کمک کسی میتواند از خود دفاع کند امروز برای کوچکترین کاری از آمریکا کمک می خواهد و پشت پرده مدیریت امروز سرزمین های اشغالی تحت نفوذ امریکا است.

برای حمایت از مردم فلسطین و مردم لبنان همه باید موضع خود را مشخص کنند و رهبر انقلاب فرمودند فرض بر همه واجب است که از مقامت کنند و بر همه مردم عرب واجب است از مردم مظلوم غزه و لبنان حمایت کنند.

تا پیش از طوفان الاقصی کسی نمی توانست قبول کند کشورهای غربی به خصوص آمریکا این چنین با وقاحت از رژیم صهیونیستی حمایت کند اما همه دنیا این را دیدند.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه تصریح کرد: ملت عرب همچون سید نصرالله ندیده بود که بیش از چهل سال برای مقاومت تلاش کند. مقاومت

هزینه دارد و هزینه می دهیم اگرچه از دست دادن و شهادت بهترین فرماندهان مقاومت باشد.

 امیرشهرام ایرانی در نهمین اجلاس مجاهدان در غربتاساس و ساختار حزب الله با شهادت سید حسن نصرالله از بین نخواهد رفت، همانطور که پس از شهادت سید عباس موسوی حزب الله قدرتمند تر از قبل شد و امروزه، ضربات سختی بر پیکره فرسوده رژیم صهیونیستی وارد می کند.حزب الله لبنان با وجود تکنولوژی و قدرت روز رژیم صهیونستی توانست در مقابل او ایستادگی و مقاومت کند که جهان در مقابل این همه شجاعت سر خم کرده است.رژیم صهیونیستی با حملات به بیروت نتوانسته مقاومت لبنان را متوقف کند و این اتفاقات ناشی از ترس آن هاست و همچنین خون شهدای مقاومت مثل شهید نصرالله و نیلفروشان درخت مقاومت را پربار تر خواهد کرد.رژیم صهیونیستی حقیرتر از آن است که بتواند در برابر اراده مقاومت ایستادگی کند.صهیونیست ها از حالت تهاجمی به حالت تدافعی رسیده اند و مشکلات داخلی رژیم و حملات مقامت ناشی از اضمحلال این رژیم پوشالی است.

هرکس باید با تمام قدرت و توان از مقاومت حمایت کند و این رژیم روز به روز به فروپاشی نزدیک تر می شود.

رژیم صهیونیستی با تمام تجهیزات خود نمی تواند در مقابل ایمان ملت مقاوم غزه اقدامی کند.

امروز در تمامی دنیا از شرق عالم که ژاپن است تا غرب دنیا و جگخیابان های نیویورک در حمایت از فلسطین شعار سر می دهند و در واقع این وجدان پاک بشری است که در مقابل این جنایت ها بیدار شده است.

وحدت رمز پیروزی ماست و آن چیزی که امام خامنه ای بر آن تاکید دارد.

با وحدت می توانیم بر دشمن خود پیروز شویم و مشکلات را رفع کنیم.

قالیباف/ پس از شهادت هنیه و نصرالله، مقاومت متوقف نخواهد شد و دیدیم پس از شهادت این بزرگواران،مقاومت جدی تر با این رژیم صهیونیست مقابله کرد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این اجلاس گفت : ما مردم انقلابی مدیون امام خمینی هستیم چون امام هم به خدا و هم به مردم و به تصمیم و اراده خود یقین داشت و این مجاهدت و اخلاص مرد الهی چنان کرد که موجب احیای مجدد اسلام شد و دین را از حجره ها به زندگی انسان ها اورد و هم موجب عزت مسلمین شد.

وی افزود: عظمت کار امام آن جا بیشتر به چشم می آید که وقتی میبینیم نفس مبارزه با اسراییل و ظلم جهانی در مکتب امام اصالت دارد.

قالیباف تصریح کرد: نهضت امام از آغاز کار خود مبارزه با رژیم صهیونیستی را مطرح کرد و اگر مبارزه با شاه هم مطرح بود ناشی از ارتباط حاکمیت شاه ر دوستی با اسراییل بود.

امام سال ۴۲ گفتند شاه بازیچه آمریکاست و هرچه مصیبت داریم از آمریکاست و رژیم صهیونیستی هم دست نشانده آمریکاست.

وی افزود: مقاومت و مجاهدت مبارزان فلسطینی موجب شد تا موضوع فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در دانشگاه های آمریکا و اروپایی فریاد زده می شود و این حمایت برگرفته از مکتب امام خمینی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عقلانیت دفاع از فلسطین، مبارزه وجودی و ماهوی است یعنی اگر ما این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم، هم وجود و هم ماهیت آن را نمی شناسیم.

وی افزود: این که حضرت امام می فرماید رژیم اسراییل دست نشانده آمریکاست یعنی بعد از طوفان الاقصی، در دیدار بایدن از رژیم صهیونیستی او گفت که اگر اسراییل امروز نبود هم، ما آن را به وجود میاوردیم.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هیچ خط قرمزی را رعایت نکرد و کاری کرد که حیوانات وحشی در جنگل هم چنین کاری نمی کند و نمونه کوچک آن تعرض و شلیک به زن باردار بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا