اخبار جمعیت

اعلام حمایت از مظلومان غزه و شاخه ورزشی جمعیت دفاع از ملت فلسطین

شاخه ورزشی جمعیت دفاع از ملت فلسطین با همکاری هیئت کاراته شهرستان ورامین تجمع کاراته کاران جنوب شرق استان تهران را در مزار شهدای گمنام قرچک برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، مهدی پاشایی دبیر شاخه ورزشی جمعیت دفاع از ملت فلسطین اعلام کرد: به همراه جمعی از کاراته کاران در مزار شهدای شهرستان قرچک برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا و راه آن ها که امروز در دفاع از مظلومان فلسطین متجلی است حضور بهم رساندیم.

 

وی در ادامه گفت: هدف از این تجمع، آگاه سازی ورزشکاران بود و موضوع اصلی آن این بود که چرا ورزشکار ما نباید جلوی نماینده رژیم صهیونیستی رقابت کند و پاسخ آن ساده است چون با توجه به دین ما که حامی آزادگی و حمایت از مظلومان است و طرفدار صلح در منطقه هستیم.

 

دبیر شاخه ورزشی خاطرنشان کرد: در سالگرد طوفان الاقصی هستیم و در مقطع زمانی که رژیم صهیونیستی بیش از چهل و نه هزار نفر مردم بیگناه را شهید و بیش از  33هزار منزل مسکونی را ویران کرده و همچنین بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر را آواره نموده و اگر می گوییم مرگ بر اسرائیل به خاطر این است که این رژیم جنایتکار دستش به خون کودکان و زنان و مردان در فلسطین و لبنان و غزه آغشته است

 

در پایان این گردهمایی حاضران بر مزار شهدای گمنام اعلام کردند تا آخرین نفس در کنار جبهه مقاومت، در برابر ظلم ایستادگی خواهیم کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا