اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگریاخبار جمعیت

برگزاری نشست تشکل همراهان مقاومت

دومین جلسه تشکل همراهان مقاومت ویژه دانش آموزان پسر مدارس جامعه تعلیمات اسلامی صبح امروز دوشنبه در سالن جلسات جمعیت دفاع از ملت فلسطین در شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، دومین جلسه تشکل همراهان مقاومت ویژه دانش آموزان مدارس جامعه تعلیمات اسلامی صبح امروز دوشنبه در سالن جلسات جمعیت دفاع از ملت فلسطین در شهر تهران برگزار شد.

تشکل همراهان مقاومت با همکاری جامعه تعلیمات اسلامی و اتحادیه بین المللی و نوجوانان مخالف اشغالگری قصد دارد تا نسلی را تربیت کند تا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان های قدس شریف هم در عرصه میدانی و هم در عرصه فضای مجازی فعالیت کنند؛ چون فلسطین امروز نه تنها فلسطین مسئله جهان اسلام بلکه مسئله کل جهان است.

فعالیت این تشکل قرار است ابتدا در 27 مدرسه جامعه تعلیمات اسلامی استان تهران، سپس در سایر استان ها که 130 مدرسه است شروع به کار کند.

در این برنامه حجت الاسلام امرودی مدیرعامل جامعه تعلیمات اسلامی برای دانش آموزان ایراد سخنرانی کرد و از اهمیت فعالیت در این عرصه مهم نکاتی را مطرح کرد و گفت: در تاریخ مقاومت ها و مبارزات زیادی بوده است اما این مبارزات مولفه های تشکیل تمدن را نداشته است اما این کار ما(مقاومت در مقابل قدرت های استکباری غرب) تمدن ساز است چون پرچم ما پرچم مقاومت است.

وی ادامه داد: شما نمیدانید که یک تمدن بزرگ را پایه ریزی می کنید و اگر به کشورهای خارج بروید متوجه این موضوع خواهید شد؛ شما ۱۵۰ نفر دانش اموزان از ۱۰۹ مدرسه جامعه تعلیمات اسلامی هستید پس باید تلاش کنید و ثابت قدم باشید و کار ما ازامروز شروع شده است.

امرودی سپس به ویژگی ها و اصول کلی یک فعال مبارزه با رژیم صهیونیستی پرداخت که شامل: علم و عقلانیت، توانایی انجام کار، باور قلبی به موضوع مورد نظر، برنامه ریزی و در نهایت شکیبایی که در قرآن از واژه حلم از آن نام برده شده است.

همچنین در این جلسه مهدی شکیبایی مدیر فرهنگسرای رسانه به طور اجمالی به موضوع فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی پرداخت.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا