اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

بیانیه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری به مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه

در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ، اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه ، بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری به مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه به شرح زیر است:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

اقدام تروریستی و نقض صریح قواعد بین المللی در ترور برادر شجاع و مجاهد شهید اسماعیل هنیه (رضوان الله علیه)؛ رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، جنایتی غیر قابل بخشش و تجاوز علنی به حریم جمهوری اسلامی ایران است که تاوانی سخت برای رژیم جعلی اسرائیل جنایتکار به دنبال دارد.

بی‌شک، با شهادت این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر که عمر با برکت خود را در خدمت به مردم فلسطین و آزادی قدس شریف گذراند است؛ راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک او ، عزم و اراده‌ مردمان آزاداندیش را بیش از پیش تقویت خواهد کرد. دبیرخانه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ضمن محکوم کردن این جنایت بی شرمانه در حریم جمهوری اسلامی ایران، شهادت این مجاهد نستوه را به مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی، ملت قهرمان فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت و تمام آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد جبهه مقاومت قطعا پاسخ متناسب به این جنایت نابخشودنی را در زمان و مکان مناسب خواهد داد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا