اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

در نشست هم اندیشی تشکل طرح همراهان مقاومت مطرح شد؛ اگر مسأله فلسطین حل شود، بسیاری از موضوعات در جهان حل خواهد شد | فلسطین نخ تسبیح عدالت است

نشست هم اندیشی موضوع «تشکل طرح همراهان مقاومت» امروز صبح شنبه در محل جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

 نشست هم اندیشی مدیران آموزش و پرورش شهر تهران با موضوع «تشکل طرح همراهان مقاومت» امروز صبح شنبه، 12 خرداد در محل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین امرودی مشاور وزیر امور خارجه با استقبال از تشکیل طرح همراهان مقاومت و اهمیت فعالیت های تربیتی و پرورشی در آموزش و پرورش گفت: کانون های تربیتی محل تلاقی انقلاب اسلامی با دانش آموزان است که تاثیر روح انقلاب اسلامی و اسلام را به نسل جوان کشورمان می شناساند.

وی با اشاره به توصیه بزرگان اسلام به مسأله شناخت و مبارزه با دشمن خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) که در ایام ارتحال ایشان هستیم، از سال 1339 مبارزه با طاغوت پهلوی را با رمز حمایت از فلسطین آغاز کرد و این اقدام الهی تا امروز ادامه داشته است.

امرودی افزود: توجه به مسأله فلسطین نخ تسبیح عدالت است که با ظهور منجی عالم بشریت محقق می شود و در این راستا باید معارف فلسطین را توسعه ببخشیم و بدانیم که اگر مسأله فلسطین حل شود، بسیاری از موضوعات در جهان حل خواهد شد.

در ادامه این نشست، ابوالقاسم رحیمیان دبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و سید قاسم قربان پورگنجی رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهر تهران به ارائه گزارش پیرامون طرح همراهان مقاومت پرداختند و عنوان کردند که این برنامه را از تابستان با کیفیت بیشتری ادامه خواهند داد.

همچنین سید احمد موسوی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با مهم خواندن عرصه رسانه در تشریح و تبیین آرمان های انقلاب و اهمیت تشکیل تشکل طرح همراهان انقلاب تاکید کرد: برای کار انقلابی و جهادی که نقشه راه آن در پیگیری از منویات مقام معظم رهبری ملموس است باید افسران و سربازان لایق در عرصه جنگ نرم را آموزش دهیم تا کلام رهبری محقق شود.

وی ادامه داد: ظهور نزدیک است و جلوه آن در مسأله فلسطین قابل مشاهده است. امروز می بینیم که دانشجویان آمریکایی و اروپایی با حمایت از مظلومان فلسطین پیشرو در امر ظهور شده اند و پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی مبنی بر قرار گرفتن آن ها در جهت درست تاریخ، گواه بر این موضوع است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا