اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

فلسطین بخش ویژه رویداد الف‌تا با حضور معلمان دغدغه‌مند جهان اسلام

دبیر بخش بین‌الملل رویداد الف‌تا از حضور موضوع فلسطین به‌عنوان بخش ویژه در دومین دوره رویداد تربیتی آموزشی الف‌تا خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بخش بین‌الملل رویداد الف‌تا، زهرا عابدینی دبیر بخش بین‌الملل رویداد الف‌تا صبح امروز در جلسه با شرکت کنندگان بخش بین‌الملل اولین رویداد الف‌تا اظهار داشت: برای حرکت به سوی تمدن اسلامی توجه به مسئله تربیت و آموزش ضروری است. در این راستا برای فهم مشترک و نزدیک شدن افق‌ها بهم دیگر نیازمند تعامل و هم‌افزایی معلمان جهان اسلام هستیم.

دبیر بین‌الملل رویداد الف‌تا عنوان کرد: الف‌تا، الفبای تحول در آموزش و پرورش و بستری است که با خلق روایت‌های الهام‌بخش تربیتی، الگوسازی از تجربیات برتر و ایجاد فضای تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران مدارس و فعالان تربیتی کشورهای جهان اسلام، زمینۀ گفتمان‌سازی تحول و حرکت جمعی معلمان برای تحول در مدرسه را فراهم می‌سازد.

عابدینی ادامه داد: سال گذشته در بخش بین‌الملل میزبان ۱۸ تیم از کشورهای مختلفی مثل عراق، افغانستان،‌ پاکستان، بوسنی و هرزگوین، ترکیه، نیجریه، تاجیکستان، سوریه و … بوده‌ایم.

دبیر بین‌الملل الف‌تا در رابطه با نحوه ثبت‌ تجربیات کشورهای جهان اسلام رویداد توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در رویداد تجربیات نوآورانه و خلاقانۀ معلمان، مدیران، معاونان، هنرآموزان و سایر فعالین تعلیم و تربیت کشورهای جهان اسلام تا تاریخ ۴ آگوست از طریق ایمیل رویداد به آدرس Alefta.Event2024@gmail.com ارسال کنند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا