اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

اتحادیه بین المللی کودکان نوجوانان مخالف اشغالگری؛ افکار عمومی جهان هرچه بیشتر علیه اسرائیل بسیج خواهد شد

به گزارش اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، این اتحادیه با صدور بیانیه ای اقدام انگلیس علیه حماس را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

جنبش اسلامی فلسطین حماس یک جنبش مردمی است که از بطن جامعه فلسطین برخاسته و هرگز این جنبش قابل تفکیک از جامعه فلسطین نیست. حماس در واقع تجلی بخشی از اراده ملت فلسطین برای آزادی سرزمین خود از اشغال و مقابله با روند توسعه اشغالگری رژیم صهیونیستی است. بر اساس همه قواعد و مقررات بین المللی فعالیت های این جنبش فلسطینی که در درون سرزمین خود علیه اشغال و تجاوز می جنگد، فعالیتی مشروع است و اقدام دولت انگلیس در تروریستی خواندن این جنبش و فعالیت های آن خلاف همه موازین بین المللی است. البته تردیدی نیست که دولت انگلیس موجد و موسس رژیم صهیونیستی است، نگران نهادینه شدن مخالفت های ضد صهیونیستی در جامعه انگلیس است و به همین دلیل حقوق مشروع شهروندان انگلیسی را قربانی اسرائیل کرده است.

اتحادیه بین المللی نوجوانان وجوانان مخالف اشغالگری ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری دولت انگلیس تاکید دارد که این نوع اقدامات هیچ تاثیری در آینده محتوم اسرائیل که نابودی است، نخواهد داشت و افکار عمومی جهان هرچه بیشتر علیه اسرائیل بسیج خواهد شد.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا