اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

بیانیه اتحادیه بین المللی نوجوانان وجوانان مخالف اشغالکری به مناسبت روز جهانی قد

در آستانه آزادی قدس

نه تنها موضوع قدس شریف و آزادی سرزمین فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد بلکه در راس امور قرار داشته و ملت های آزاده جهان تا آزادی سرزمین فلسطین به حمایت خود از این ملت مظلوم و مقاوم ادامه خواهند داد .

اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری بیانیه ای را به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
بیانیه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری بمناسبت روز جهانی قدس رمضان سال ۱۴۰۳
ضرورت وحدت امت اسلامی برای آزاد سازی فلسطین و قدس شریف ؛ با توجه به متغیرات جدید منطقه ای و بین المللی ، بیش از گذشته است . از یک سوی ملت مظلوم فلسطین بعد از عملیات طوفان الاقصی شاهد نسل کشی زنان و کودکان توسط رژیم کودک کش صهیونیستی می باشد و از سوی دیگر علاوه بر اینکه سرزمین فلسطین همچنان در اشغال صهیونیست ها قرار دارد ؛ بسیاری از دولت های دست نشانده عربی از سوی صهیونیست ها تسخیر شده اند ، به گونه ای که از نگاه آنها رژیم صهیونیستی دیگر دشمن محسوب نمی شود بلکه در جهت خدمت به این رژیم اشغالگر ، کشورها و جریان های مقاومت اسلامی را که دشمن صهیونیست هستند را به عنوان دشمن معرفی می کنند . اقدامی خطرناک که موجب تعریف و نهادینه کردن واگرایی در جهان اسلام خواهد شد.
اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، این میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی و با توجه به شرایط حساس جهان در پی شیوع ویروس کرونا اعلام میدارد نه تنها موضوع قدس شریف و آزادی سرزمین فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد بلکه در راس امور قرار داشته و ملت های آزاده جهان تا آزادی سرزمین فلسطین به حمایت خود از این ملت مظلوم و مقاوم ادامه خواهند داد .

” والسلام علیکم و رحمة الله ”
« دبیرخانه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری »

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا