اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

بیانیه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری به مناسبت رحلت آیت العظمی علوی گرگانی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، به مناسب رحلت مرجع عالیقدر شیعیان جهان حضرت آیت الله العظمی علوی گرگرانی این اتحادیه بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
دقایقی قبل ، قلب تپنده عالمی وارسته و مردمی و حامی محور مقاومت اسلامی فلسطین و مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی ( قدس سره الشریف ) از حرکت ایستاد و روح بلند و سرشار از عشق به اهل بیت عصمت و طهارت ( علیهم السلام ) کالبد تن را شکست و به ملکوت اعلی پیوست .
دبیرخانه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری   ،  این ضایعه جبران ناپذیر را به پیشگاه مقدس مولا و محبوبش حضرت بقیه الله العظم ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ، مقام معظم رهبری ، علمای اعلام و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماید .
آن عالم ربانی همواره حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را از اولویت های جهان اسلام  می دانستند و در چندین دیدار اعضای هیات امنای اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با آن مرجع عالیقدر ، بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین و برملاسازی جنایات رژیم کودک کش و موقت صهیونیستی  تاکید داشتند .

 

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا