اخبار جمعیتخبر یک

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در تقدیر از مواضع رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل

جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه ای از مواضع انقلابی و صریح حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در تریبونهای جهانی برای ترسیم اصول اسلام ناب محمدی، رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان و تاکید بر ضرورت آزاد سازی فلسطین از اشغال رژیم غاصب صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

سخنان عزتمندانه جنابعالی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نه تنها سخن دل ملت انقلابی و مقاوم ایران، بلکه سخن دل همه امت اسلام و همه جوامعی بود که از گسترش بی عدالتی در عالم در رنجند و نگران آینده جهان هستند.

سخنان شما حرف دل کسانی بود که نگران اهانت به قرآن، گسترش تروریسم، فقر فزاینده، تهاجم به اخلاق، خانواده و زن در همه ساحت های آن، ستمکاری و فریب جهانیان با پوشش حمایت از توسعه دموکراسی در جهان هستند.

جنابعالی نه تنها از منافع ملت ایران بلکه از منافع همه امت اسلام و فراتر، از منافع همه انسانها در مقابلِ جریانِ زر و زور و تزویر جهانی دفاع کردید.

شما ندای ضرورت آزاد سازی فلسطین عزیز را از اشغال رژیم غاصب صهیونیستی که ریشه همه ناامنی ها در منطقه است آن هم در بزرگترین پارلمان جهانی، سر دادید و از تشنگی تاریخی جهان برای حکومتی جهانی مبتنی بر عدالت با ظهور و حضور و حاکمیتِ منجی عالم بشریت (عج) سخن گفتید.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین بر خود لازم می داند از مواضع انقلابی، صریح و متقن جنابعالی در تریبونهای جهانی برای ترسیم اصول اسلام ناب محمدی و رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان تشکر و قدردانی کند.

به امید آنکه جهانیان در این سخنان اندیشه کنند و دریچه های جدیدی در معادلات جهانی گشوده شود و زمینه گسترش اسلام ناب محمدی (ص) و ظهور حضرت ولیّ عصر (عج) بیش از پیش فراهم گردد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا