اخبار جمعیتخبر یک

تالار گفتگو (از غدیر تا قدس) در جشن بزرگ ولایت در تهران تجمع فعالان حوزه فلسطین و مقاومت در قرارگاه شهید قدس میدان آزادی

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، فعالان سازمان های مردم نهاد حوزه فلسطین و مقاومت، همراه با دیگر عاشقان امیر المومنین (ع) با ارائه برنامه های مختلف در جشن بزرگ مردمی 10 کیلومتری عید غدیر با شعار ” امیرالمومنین، فاتح خیبر؛ علی خامنه ای، حیدر دیگر” شرکت کردند. 

در جشن بزرگ ولایت در تهران، در موکب شهید قدس، تالار گفتگو (از غدیر تا قدس) برگزار شد و کارشناسان حوزه فلسطین و حوزه رژیم صهیونیستی به سوالات علاقه مندان پاسخ دادند. 

در یکی از غرفه ها سیبل هایی از شمایل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و خائنان به ملت ایران و همچنین تابلوهایی با شعار ضد صهیونیستی بود که کودکان به سمت شان دارت پرتاب کردند.

همچنین در غرفه دیگر پرچم رژیم صهیونیستی زیر پای مهمانان جشن ولایت قرار گرفت.

 در بخش دیگر برنامه ها، شرکت کنندگان در این جشن بزرگ غدیر، با شهدای مقاومت عکس یادگاری گرفتند. 

کودکان شرکت کننده در این جشن نیز نقاشی هایی با مضمون جشن بزرگ غدیر و مقاومت رنگ آمیزی کردند. 

در محوطه میدان آزادی نیز بنر”خیبر خیبر یا صهیون  جیش محمد قادمون” با موشک خیبر و پرچم پاره پاره شده اسرائیل نصب شده بود که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

همچنین در غرفه دیگر حامیان مقاومت، شرکت کنندگان در جشن عید غدیر، بر روی تابلوهای غرفه مقاومت، شعارهای ضد صهیونیستی نوشتند.   

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا