اخبار جمعیتخبر یک

جشن پیروزی ملت بزرگ فلسطین

جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه ای پیروزی بزرگ ملت فلسطین در نبرد سیف القدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین،در بیانیه جمعیت دفاع ازملت فلسطین به مناسبت پیروزی بزرگ ملت فلسطین آمده است:  الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر. بار دیگر مقاومت ثمره داد. فرزندان مقاوم فلسطین در سرتاسر جغرافیای وطن اشغال شده برای صیانت از هویت دینی و تاریخی وطن قیام کردند و پیروزی بزرگ دیگری را رقم زدند.

بی شک این پیروزی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین تا همیشه ثبت خواهد شد و جهان اسلام از داشتن چنین فرزندان مقاوم و مومنی به خود تا همیشه خواهد بالید. ملتی که در واقع مصداقی از مصادیق «عبادلنا» است برای تحقق وعده الهی نابودی فتنه بنی اسرائیل(صهیونیسم)

صبح پیروزی امروز با صبحهای دیگر متفاوت است مردم فلسطین و گروه ها در محور مقاومت جشن گرفته اند و در سوی دیگر جامعه صهیونیستی مسئولان اسرائیل و همپیمانان آن در ماتم فرو رفته اند.

دشمن دور خود دیوار کشید برای نگه داشتن دزدیهای خود است و عملیات را نگهیان دیوار اعلام کرد ولی مقاومت دیوار و نگهبانش را برچید و خانه دشمن را به با عملیات شمشیر قدس اتش کشید. این یک پیروزی بزرگی است.

موشکی که روزی بی اثر تعریف می شد ، امروزه در معادلات درگیری یکسره کننده است.

ملت فلسطین یکماه در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه قدس مقاومت کرد و وقتی دشمن را در ادامه تجاوزات مُصِر دید، به یکباره به میدان آمد و قدس و کرانه و 48 و غزه و اردوگاه ها «ید واحده» شدند و شکستی دیگر در کارنامه جنگی رژیم صهیونیستی ثبت شد که شاید از هر شکست دیگری بزرگتر و ان شاءالله مقدمه ای است بر نبرد نهایی و آزادی کامل فلسطین که با نابودی اسرائیل تحقق خواهد یافت.

این پیروزی بزرگ بر ملت مبارز فلسطین، امت اسلام و «مستضعفین جهان» مبارک باد.

بی تردید این پیروزی موازنه را نه تنها در معادله تقابل فلسطینی – اسرائیلی بلکه در معادلات منطقه ای و بین المللی کاملا به نفع جهان اسلام و جوامع تحت ستم تغییر داده است و بزودی این تغییرات شتابان خود را نمایان خواهند کرد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین این پیروزی بزرگ را به ملت فلسطین، امت اسلام و حبهه جهانی ضد صهیونیسم و ضد استکبار تبریک گفته و از ملت فلسطین انتظار دارد مانند همیشه هوشیاری در مقاومت و رصد تحرکات دشمنان اعم از رژیم صهیونیستی، جریان سازش و جریان نفاق حفظ کنند تا دشمن نتواند این شکست بزرگی را که از ملت فلسطین متحمل شده در فرایند آتش بس تغییر دهد.

همچنین از امت اسلامی انتظار دارد تا حمایت از فلسطین را متوقف نسازند و آن را منحصر در زمان جنگ نکنند بلکه به این واقعیت مهم توجه داشته باشند تا دارالاسلام فلسطین و مسجد الاقصی در اشغال دارالکفری بنام اسرائیل است، امت در جنگ است و باید به وظیفه جهادی خود در حمایت از مجاهدان خط مقدم عمل کند. بی شک اگر این اهتمام امت اسلام مستمر و بی وقفه باشد جهاد مجاهدان سریعتر به نتیجه میمون و مبارک خود نایل خواهد شد.

 

جمعیت دفاع از ملت فلسطین

31 اردیبهشت 1400

2 می 2021

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا