اخبار جمعیتخبر یک

جمعیت دفاع از ملت فلسطین حمله رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجد الاقصی را محکوم کرد

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تجاوزات روز جمعه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و تخریب گسترده این مکان مقدس و حمله به نمازگزاران روزدار فلسطین و حملات به فلسطینیان در دیگر نقاط کرانه باختری نشان از خوی سبعیت و تجازکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی دارد. رژیمی که بر پایه جنایت و نسل کشی با هدف نهادینه کردن ناامنی در قلب جهان اسلام تاسیس شده است.

تشدید تجاوزات صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان علیه فلسطینیان و مسجدالاقصی ریشه در آشکار سازی روابط عربی – صهیونیستی دارد و این رژیم در این توهم است که جامعه فلسطین تنها مانده و رژیم های توتالیتر عربی اجازه انعکاس صدای مظلومیت این ملت رشید را در سطح افکار عمومی نخواهند داد ونیز با توجه به گستردگی انعکاس تحولات اکراین، جامعه جهانی نیز در این ارتباط بیشتر از گذشته منفعل خواهد بود.

اما غافل از اینکه شفاف شدن معادلات در پروتو خیانت رژیم های وابسته عربی و ترکیه موجب شده تا ملت فلسطین، «بازگشت به خویشتن» و اتکا به توانمندی خود را سرلوحه مبارزات خود قرار دهد و عملیات های استشهادی اخیر در جغرافیای فلسطین و حضور پرنشاط جوانان فلسطینی در قدس شریف و کرانه باختری و ایستادگی در مقابل متجاوزین صهیونیستی برآمده از این تحول جدی در ملت فلسطین است.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن محکوم کردن تجاوزات صهیونیست های بی ریشه علیه مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران این مسجد تاکید دارد که این تجاوزات و جنایات تنها نتیجه اش، گسترش و نهادینه کردن مقاومت در جامعه فلسطین است و تقویت انتفاضه جدیدی است که بزودی جغرافیای فلسطین را شعله ور خواهد کرد.

سکوت مجامع بین المللی در ارتباط با این حجم از جنایات رژیم صهیونیستی محکوم بوده و تاکیدی بر تفسیر دوگانه آنها بر حقوق بشر و مصادره آن و دیگر قوانین بین المللی بر مدار اراده و منافع قدرت های غربی و استکباری است.

تردیدی نیست که تشدید جنایات صهیونیستی ، تحقق اراده الهی بر نابودی اسرائیل که در آیه « إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِکُمْ ۖ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا ۚ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا» بر آن تاکیده شده است را سرعت خواهد بخشید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا