اخبار جمعیتخبر یک

حجت الاسلام میثم امرودی: امریکا، صهونیزم جهانی، تکفیریها و برخی کشورهای مرتجع حامی آنها وحدت، یکپارچگی، انسجام و باورهای ملت ایران را هدف قرار دادند

حجت الاسلام میثم امرودی: امریکا، صهونیزم جهانی، تکفیریها و برخی کشورهای مرتجع حامی آنها وحدت، یکپارچگی، انسجام و باورهای ملت ایران را هدف قرار دادند، اقدامات تروریستی در شاهچراغ  را در امتداد تحرکات خشونت طلبانه و هرج و مرج طلبانه ای می دانیم که متاسفانه برخی کشورهای اروپایی و آمریکا حامی و مروج آن بوده‌اند.

 

همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ، هیئتی به نمایندگی از وزیر امور خارجه در این‌ مراسم شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت  فلسطین، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه در گفتگویی کوتاه با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ و محکوم کردن آن از رژیم صهیونیستی و دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی سیا ،موساد و غرب بعنوان پشت پرده اصلی این حوادث نام برد.

عضو هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین افزود : امریکا و صهونیزم جهانی و تکفیریها و برخی کشورهای  مرتجع حامی آنها وحدت و یکپارچگی و انسجام وباورهای ملت ایران را هدف قرار دادند و حرکتهای تروریستی برعلیه  زنان و کودکان جز بیداری ملتها و تقویت جریان مقاومت ثمری ندارد .

تحریمهای مضاعف علیه ملت ایران نیز نوعی حرکت تروریستی خاموش علیه مردم ایران است و مغایر با موازین حقوق بشری ادعایی آنهاست.

رئیس هیات مدیره خبرگزاری قدس، هدف اینگونه اقدامات را در شرایط حساس کنونی اعتبار زدایی از اقتدار سیاسی و دستاوردهای ایران در منطقه  دانست.

میثم امرودی همچنین‌ با اشاره به حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران از حق اعتراض،اغتشاشات را زمینه ساز اینگونه ناامنی ها دانست و با اشاره به تراکم و حجم فشار  رسانه های معاند در مدیریت تحولات اخیر افزود: از همان آغاز مشخص بود که پروژه ناامن سازی ایران در دستور کار غرب و اتاق فکر رسانه ای صهیونیستی قرار گرفته است.

عضو هیات اجرایی جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت که هدف اصلی دور کردن تهران از تاثیرگذاری بر تحولات منطقه‌ای و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

 

وی اقدامات تروریستی در شاهچراغ  را در امتداد تحرکات خشونت طلبانه و هرج و مرج طلبانه ای دانست که متاسفانه برخی کشورهای اروپایی و آمریکا حامی و مروج آن بوده‌اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا