اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

دبیرکل اتحادیه نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری در دیدار با فعال فلسطین از آفریقای جنوبی

تبیین جنایات صهیونیست ها در نسل کشی کودکان و نوجوانان غزه از اولویت های اتحادیه می باشد

 سید ابوالقاسم رحیمیان در دیدار با نادیا میر فعال فلسطین در حوزه کودکان و نوجوانان از آفریقای جنوبی گفت : مقامات رژیم صهیونیستی به دنبال غافل‌گیری از عملیات طوفان الاقصی و آغاز جنگ در غزه ، زوایای جدیدی از رویکرد خود در قبال جامعه فلسطینی در چارچوب ” همه فلسطینیان باید قتل عام شوند ” نشان دادند. تکرار این گزاره در قالب‌های مختلف از سوی مقامات رژیم کودک کش صهیونیستی گویای این واقعیت است که افراط‌گرایان صهیونیست نه تنها قائل به ایجاد دولت مستقل فلسطینی نیستند ، بلکه مقصود آنها پاکسازی نژادی و نسل‌کشی در محدوده این سرزمین است. فلذا در جنگ اخیر غزه سیاست‌های اعمالی و اعلانی این رژیم جعلی به صورت مستقیم بر نسل‌کشی فلسطینیان بویژه کودکان دلالت دارد.

وی تبیین جنایات صهیونیست ها در نسل کشی کودکان و نوجوانان غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی را از اولویت های اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری دانست و اظهارداشت : در این راستا فعالیت های مختلفی از جمله برگزاری اردوهای دانش آموزی و تدوین محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان در دستورکار قرار دارد .

در ادامه نادیا میر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شخصی خود در حوزه کودکان و نوجوانان فلسطینی و اقداماتی که وی در این خصوص در غزه انجام داده اند ، حمایت از ملت مظلوم فلسطین بویژه کودکان و نوجوانان را یک وظیفه انسانی دانست واظهار داشت : تا کنون فعالیت هایی را در حوزه آموزش هنر و صنایع دستی به زنان غزه ، کمک به صادرات تولیدات آنان ، کمک به معلولان بحا مانده از جنگ های متعدد در شکوفایی مهارت ها و استعدادهای فردی انجام داده اند و برقراری ارتباط مناسب با کودکان و نوجوانان در دوران حضور در غزه را از دیگر اقدامات خود نام بردند .

وی در پایان این دیدار فعالیت های مشترک با اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری در حوزه کودکان و نوجوانان را خواستار شد .

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا