اخبار جمعیتخبر یک

دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین: روند تحولات، نوید دهنده پیروزی محور مقاومت و نابودی استکبار و رژیم صهیونیستی است

دومین گردهمایی فعالان حوزه فلسطین و محور مقاومت روز پنجشنبه 28 مهرماه 1401در سالن همایشهای جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قدس، در مراسم افتتاحیه این همایش که به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین و دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، روند تحولات چند دهه اخیر را نویدبخش پیروزی جریان مقاومت و زوال استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی توصیف کرد.

وی گفت: به عنوان نمونه پنجاه و چند سال پیش، اسرائیل در جنگ شش روزه، صحرای مصر، غرب رود اردن و بلندیهای جولان را اشغال کرد و ارتشهای کشورهای عربی را درهم کوبید اما امروز حتی توان مقابله با جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حد سه را روز ندارد. آیا روند افول قدرت رژیم صهیونیستی و تقویت گروههای مقاومت و گسترش جبهه مقاومت، امیدبخش نیست؟ آیا سیر تحولات نوید دهنده نابودی اسرائیل و آمریکا و انشاءالله نزدیک شدن ظهور نیست؟
دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با استناد به آیات قرآن کریم و سنت های قطعی الهی، دشمنی و توطئه های مستمر دنیای کفر و نفاق را دلیلی بر حقانیت مسیر کلی انقلاب اسلامی و نشانه ای از موفقیت مقاومت برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در ادامه با بازخوانی فرازهایی از سخنان نوید بخش امام خمینی و رهبر معظم انقلاب درباره آینده درخشان انقلاب و جامعه اسلامی گفت: اگر زمانی به اندازه انگشتان دست کسانی پیدا نمی‌شدند تا برای امام معصوم جانفشانی کنند، امروز میلیونها نفر آماده جانشفشانی برای نایب امام زمان(عج) هستند تا چه رسد به جانفشانی برای خود امام زمان ارواحنا فداه.

دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پایان ابراز امیدواری کرد این نشست منشاء برکات و موجب همکاری و هم افزایی بیشتر فعالان حوزه فلسطین و مقاومت اسلامی شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا