اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

ر آستانه روز جهانی قدس/ در همایش قدس شریف محور وحدت امت اسلامی مطرح شد؛ روز جهانی قدس فرصتی بزرگ برای نابودی غده سرطانی اسرائیل

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، همایش «قدس محور وحت امت اسلامی» دیروز سه شنبه در سالن همایش های رایزن تهران برگزار شد.

 

در این همایش که به همت اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در آستانه روز جهانی قدس برگزار شد، حجت الاسلام حمید شهریاری، رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، محمد فتحعلی معاون وزیر امور خارجه، آیت الله محمد حسن اختری رئیس کمیته بین المللی حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، خالد القدومی نماینده جنبش حماس فلسطین، ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین و حسین رویوران معاون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و رئیس هیأت امناء اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری سخنرانی کردند.

سخنرانان در این همایش که با حضور 300 نفر مدعو و رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد، بر ضرورت حذف رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی و ریشه همه مشکلات جهان اسلام تاکید کردند و گرامیداشت روز جهانی قدس را فرصتی بزرگ برای تحقق نابودی اسرائیل و ازادی فلسطین از اشغال دانستند.
در این همایش سفرای کشورهای اسلامی، شخصیت های  سیاسی و فرهنکی کشور و فعالان و کارشناسان حوزه فلسطین و مقاومت دعوت شده بودند.

 

در بخشی از این همایش همچنین از کتاب «فلسطین از نهر تا بحر» رونمایی شد. همچنین در پایان این مراسم  از صلاح زواوی سفیر سابق فلسطین در ایران به پاس 4 دهه فعالیت دیپلماتیکی وی تقدیر شد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا