اخبار جمعیتخبر یک

زهرا مصطفوی یادگار حضرت امام(ره): محو غده سرطانی اسرائیل نزدیک است

دکتر زهرا مصطفوی رئیس هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین و دبیرکل اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به محو و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیکتر شده ایم.

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، دکتر زهرا مصطفوی دختر حضرت امام خمینی (ره)  ظهر امروز در دیدار سید عیسی طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در لبنان با ایشان ضمن اعلام مطلب بالا افزود: امروز عملکرد سید حسن نصرالله را برگرفته از راه و خط امام دانسته و ایشان را نه فقط دبیر کل حزب الله بلکه الگوی موفق برای مقاومت در جهان اسلام برشمرد.

دبیرکل اتحادیه بین المللی سازمانهای غیردولتی حامی حقوق ملت فلسطین در این دیدار رژیم صهیونیستی را غده سرطانی خواند و تصریح کرد: امروز به لطف خدا و با مقاومت مردم فلسطین و مبارزین محور مقاومت و حمایت قاطع و رهنمودهای مقام معظم رهبری و نگاههای بلند حضرت امام (ره) رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین حال خود در 80 سال گذشته قرار دارد و محو این رژیم جعلی بسیار نزدیک تر از هرزمان دیگر است.

همچنین دکتر زهرا مصطفوی از حضور و تلاشهای ۵۰ ساله حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی در لبنان بویژه در خدمت رسانی به حزب الله لبنان و همچنین تبعیت ایشان از رهبری و حضور و خدمت به سید مقاومت سید حسن نصرالله و کمک به ساخت مراکز مختلف دینی و فرهنگی و درمانی در لبنان تقدیر کرد .

در این دیدار حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در لبنان نیزاز خدمات و حمایت های دختر امام از مقاومت و فلسطین و حزب الله لبنان قدردانی کرد واز سالها فعالیت وی در کنار و سپس بعد از امام در تشکلهای فعال حوزه مقاومت و فلسطین در سطح بین الملل و داخل کشور تشکر کرد.

از سوی دیگر در این دیدار حجت الاسلام میثم امرودی دبیر کل مجمع فعالان و سازمانهای مردم نهاد حامی قدس که در این دیدار حضور داشت، ضمن ارزوی سلامتی برای دختر امام، ایشان را فرزند مقاومت و نماد نگاه حضرت امام خمینی (ره) در استواری حمایت از مردم فلسطین دانست.
وی با تشریح اوضاع منطقه ای و نقش محور مقاومت بعنوان بهترین نمایش قدرت دیپلماسی میدانی جهان اسلام گفت: امروز جهان شاهد تغییر در نظم و نظام سلطه است و اینکه امریکا دیگر ازاعمال سیاستهای سلطه جویانه خود در منطقه بشدت تضعیف شده است.
امرودی ابراز امیدواری کرد که بزودی شاهد تحقق پیش بینی حضرت امام و رهبری در نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا