اخبار جمعیتخبر یک

مراسم گرامیداشت شهادت شیخ خضر عدنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، این مراسم به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین و با همکاری کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و شبکه اینترنتی سفیر در سالن اجتماعات “شیخ مصطفی راهنما”ی جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

در این مراسم ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین، خالد القدومی، نماینده جنبش حماس فلسطین، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، حسین رویوران، معاون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و حجت الاسلام والمسلمین رسول باقری، مدیر شبکه اینترنتی سفیر در گرامیداشت مجاهدت های شهید خضر عدنان از رهبران شاخص جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری و نقش وی در اقبال جوانان کرانه باختری به مقاومت ضد اشغالگری و نیز تاثیرات این شهادت بر حوزه مقاومت و پیامدهای آن بر رژیم صهیونیستی سخنرانی کردند.

سخنرانان تاکید داشتند که تحولات حوزه فلسطین با تغییرات بنیادین همراه شده است و مقاومت فلسطین امروز در اوج اقتدار قرار داد و شتاب و کیفیت مقاومت فلسطینی نه تنها دشمن اشغالگر را سردر گم کرده است بلکه حامیان فلسطین را نیز خود را بسیار عقب تر از روند تحولات می بینند.

سخنرانان تصریح کردند که روند فعلی بیانگر این واقعیت است که پیروزی نهایی فلسطین و فروپاشی اسرائیل حتمی است و تحولات به سرعت به سمت این نقطه پایانی در حال حرکت است.

این سخنرانان بازداشت شیخ خضر عدنان و ادامه بازداشت وی و نیز قصور در ارائه خدمات درمانی همچنین بازداشت جسد شهید را اقداماتی جنایتکارانه دانسته و تاکید کردند که انفعال جامعه جهانی و سازمان های بین المللی در این ارتباط قابل قبول نیست.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا