اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

«مسابقه نقاشی کرونا، فلسطین ، مظلومیت مضاعف» برگزار خواهد شد

با هدف اعلام همدردی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی  نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، در شرایط همه گیری بیماری کرونا مسابقه بین المللی نقاشی با عنوان ” کرونا ، فلسطین ، مظلومیت مضاعف ” با هدف اعلام همدردی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد.

این مسابقه بین المللی به همت اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با همکاری دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی و خانه فرهنگ مشارکتی نورا برگزار خواهد شد.

این  مسابقات  در 3 گروه سنی ( 4 تا 7 سال ) ، ( 8 تا 12 سال ) و ( 12 تا 18 سال ) برگزار می شود  و آثار باید در تکنیک و سبک آزاد و در ابعاد  4A  ، بصورت فایل و با کیفیت بالا باشد.

در این فراخوان آمده است صاحبان آثار تا مورخه 9 مرداد 1400( 31جولای 2021) فرصت دارند آثار خود از طریق پیام رسان واتساپ به شماره    ( 09906063992 )   به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند و مشخصات صاحبان اثر شامل ( نام و نام خانوادگی ـ تاریخ تولد ـ شهر و کشور محل اقامت ـ نشانی محل اقامت دائمی ـ شماره تلفن ) همراه آثار ارسال گردد. همچنین  از درج نام  و نام خانوادگی، امضا و علامت بر روی اثرخودداری شود.

 

آثار منتخب در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و ضمن تقدیم لوح سپاس به همه آثار منتخب راه یافته به نمایشگاه ، به 3 نفر از برگزیدگان بخش ملی و 3 نفر از برگزیدگان بخش بین المللی لوح سپاس  ، تندیس مسابقه و جوایزی اهداء خواهد شد .

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا