اخبار جمعیتخبر یک

همایش “غزه؛ نماد مقاومت” برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، جلسه هماهنگی برای برگزاری همایش”غزه؛ نماد مقاومت” با حضور “رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس شریف”  مجلس شورای اسلامی در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی در این جلسه با توجه به تحولات پرشتاب در سطح منطقه، گفت: آنچه در سطح منطقه در حال رخ دادن است را نمی توان به صورت مجزا از هم تحلیل کرد بلکه این تحولات به هم مرتبط هستند و لذا با این نگاه باید به تحولات توجه داشت و برنامه ریزی کرد.

 

وی افزود؛ امروزه جامعه فلسطین نیز به درستی متوجه شرایط پیچیده تحولات منطقه ای شده اند و شادابی مقاومت فلسطینیان در یکسال اخیر با توجه به همین نکته است.

با توجه به اهمیت فعالیت و پیوست های رسانه ای در جهان امروز، مراسم روز “غزه نماد مقاومت” باید با برنامه ریزی دقیق و هدفمند برگزار شود.

در این جلسه قرار شد هماهنگی های لازم با سازمان های مربوطه در جهت هرچه بهتر برگزار شدن همایش” غزه؛ نماد مقاومت” هم انجام شود. ضمن اینکه تلاش شود همایش با حضور مدعوینی برگزار شود که از حوزه تاثیر مطلوبی برخوردار باشند.

 

 

شایان ذکر است 29 دی ماه مصادف است با روز پایان جنگ 22 روزه غزه که در سال 2008 و 2009 رخ داد. در این جنگ که رژیم صهیونیستی با هدف اشغال مجدد غزه و نابودی مقاومت در این باریکه آن را شعله ور کرده بود، با ناکامی بزرگ رژیم کودک کش اسرائیل همراه بود.

 

مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم سال دوم طرح یک فوریت “اعلام روز 29 دی ماه روز غزه؛ نماد مقاومت” در تاریخ  1388/6/17 به تصویب رساند تا در تقویم جمهوری اسلامی ماندگار شود.

 

جمعیت دفاع از ملت فلسطین تا قبل از شیوع بیماری همه گیر کرونا به مدت 10 سال همایشی را تحت عنوان”کنفرانس بین المللی غزه؛ نماد مقاومت” در تهران با حضور مسئولین عالی رتبه سیاسی و نظامی و برخی شخصیت های محور مقاومت در تهران برگزار کرده است.

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا