اخبار جمعیتخبر یک

چند نکته و یک‌ پیشنهاد در رابطه با رفتار مُزوّرانه سعید ملایی در المپیک توکیو

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین،

در شرایطی که نفرت از رژیم کودک کش اسرائیل به عنوان یک رژیم اشغالگر و جنایتکار در سطح افکار عمومی جهان در حال گسترش است، سعید ملایی در یک دهن کجی به ملت ایران و افکار عمومی جهان، در مصاحبه ای با یک شبکه صهیونیستی، این رژیم آپارتاید و جنایتکار را پس از کسب مقام دومی المپیک توکیو، دوست خود خواند و مدال خود را به صهیونیست ها اهدا کرد! هرچند اندکی بعد در صفحه اینستاگرام خود به نوعی آن را تکذیب کرد!

اقدامی که بی شک از قبل با صهیونیست ها هماهنگ شده بود تا از آن به عنوان حربه ای در جهت به چالش کشیدن انتخاب ثابت ایران در عدم شناسایی اسرائیل استفاده کنند.

ملایی که عملا از تابعیت ایران انصراف داده و تابعیت غیر ایرانی را پذیرفته است، جامعه ای را دوست خطاب می کند که رسما خود را دشمن ایران می داند و نخبگان ایرانی را که در جهت شکوفایی کشور در عرصه های مختلف فعال هستند به وسیله تیم های ترور اسرائیلی شهید کرده اند و بعضا در جهت کند کردن روند توسعه کشور اقدامات تخریبی در حوزه های مختلف صنعتی و علمی ایران را انجام داده اند.

ضمن محکوم کردن رفتار مُزوّرانه سعید ملایی ذکر چند نکته و یک پیشنهاد ضروری است:

ملایی به عنوان کسی که تحت تابعیت غیر ایرانی و تحت لوای پرچم غیر ایران در المپیک حضور یافته، حق ندارد از طرف ملت ایران که فرزندانش توسط سلاح های اسرائیلی شهید می شوند، سخن بگوید.

– افکار عمومی ایران و جهان از این نکته نباید غفلت کنند که همه شهروندان جامعه صهیونیستی اعم از زن و مرد بر پایه قوانین این رژیم اشغالگر تا حدود 55 سالگی نیروی نظامی محسوب شده و جدای از خدمت سه ساله در دوران جوانی باید به عنوان نیروی ذخیره هر سال حداقل یک ماه در پادگان های نظامی خدمت کنند و تقریبا همه افراد این جامعه همواره مسلح بوده و در جنایت علیه فلسطینیان و غیر فلسطینی مباشرت دارند.

– تردیدی نیست جمهوری اسلامی، رژیمی را که با اشغال و آواره سازی یک ملت ایجاد شده و در منشور تاسیسی و دورنمای آینده خود اشغال جغرافیای غرب آسیا را گنجانده و ماموریت ناامن سازی محیط حیاتی کشورهای منطقه من جمله ایران را از طریق دامن زدن به اختلافات و مدیریت جنگ دارد، هرگز نمی تواند به رسمیت بشناسد و این یک رفتار طبیعی از سوی همه ایرانیان است تا در راستای صیانت از منافع و امنیت ملی و اسلامی کشور خود اسرائیل را به رسمیت نشناسند.

– به مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره و نماینده ملت ایران پیشنهاد می شود مجددا طرح جامع « تقابل با رژیم صهیونیستی» را که شامل حوزه ورزش نیز می شود سریعا تصویب کرده و دولت های جمهوری اسلامی را ملزم به رعایت کامل آن سازد تا منافع و امنیت ملی و اسلامی ایران بیش از این هزینه انتخاب های سلیقه ای نشود.

– ملت مسلمان ایران از همه ورزشکاران ایرانی و غیر ایرانی که در راستای حمایت از ملت تحت ستم فلسطین و در مخالفت با سیاست های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از مسابقه با نمایندگان ورزشی رژیم صهیونیستی در مسابقات مختلف خصوصا در مسابقات اخیر المپیک توکیو امتناع کرده اند؛ قدردانی می کند و بی تردید این افراد اسمشان در تاریخ به عنوان قهرمانان واقعی ملتها تا همیشه ثبت خواهد شد و محبوب القلوب جهانیان هستند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا