اخبار جمعیتخبر یک

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین: بر اساس سنت های قطعی الهی و آیات قرآن، نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی قطعی است

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در نشست “چالش های غرب با اسرائیل” با بیان اینکه سنت ها و اراده الهی در طول تاریخ تغییر ناپذیر است افزود:مشیت و اراده الهی برای ظالمان قطعا همان سرنوشتی خواهد بود که خداوند برای قوم لوط، عاد، ثمود، مدین و فرعون و همه ظالمان تاریخ مقرر کرده است.

 

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان اینکه غربِ امروز و آمریکا، فاسد تر و ظالمتر از اقوام گناهکار گذشته هستند افزود: اگر در گذشته قوم لوط به سبب گناهانش در زمین نابود شد، قطعا غرب و آمریکا نیز به آن سرنوشت دچار خواهند شد، چرا که هزاران بار بیشتر از قوم لوط، مروج گناه و فساد در زمین هستند.

 

حجت الاسلام رحیمیان با با اشاره به آیه شریفه ” فَأَمَّا عادٌ فَاسْتَکْبَرُوا فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ وَ قالُوا مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّةً أَ وَ لَمْ یَرَوْا أَنَّ اللَّهَ الَّذِی خَلَقَهُمْ هُوَ أَشَدُّ مِنْهُمْ قُوَّةً وَ کانُوا بِآیاتِنا یَجْحَدُونَ  افزود: داستان های قرآن داستان های تکرار شونده تاریخ زندگی بشر و تبیین کننده سنت الهی هستند که در طول تاریخ جاریست.

 

وی با اشاره به آیه شریفه فَأَرْسَلْنَا عَلَیْهِمْ رِیحًا صَرْصَرًا فِی أَیَّامٍ نَحِسَاتٍ لِنُذِیقَهُمْ عَذَابَ الْخِزْیِ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا و اینکه مستکبرین جهان در همین دنیا هم عذاب خزی خواهند دید، افزود: زمانی که به سرنوشت صدام حسین مستکبر و متجبر می نگریم  که با آن رسوایی از سوراخ مخفیگاهش بیرون کشیده شد و یا به سرنوشت شاه ایران با آن روحیه مستکبرانه نگاه می کنیم که در پایان عمر ذلیلانه و با خفت در دنیا چرخانده شد و آنگونه با ذلت از دنیا رفت، مصداق های عینی تحقق این آیه شریفه را میبینیم.

 

یار دیرین امام خمینی افزود: حضرت امام هم با استناد به آیات قرآن با قطعیت از نابودی غرب و پیروزی اسلام سخن گفت و فرمود: انقلاب اسلامی ملت ایران، سرآغاز انقلاب اسلامی امام زمان (عج) است که منتهی به نابودی مستکبرین و پیروزی اسلام خواهد شد و پرچم لا الله الا الله بر فراز گیتی به اهتزاز درخواهد آمد. و قطعا نابودی آمریکا و غرب، بر اساس آیات، سنت ها و مشیت الهی رخ خواهد داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان تاکید کرد: اگرچه نابودی مستکبران و ظالمان طبق آیات قرآن قطعیست، اما به این معنا نیست که تکلیف انسان ها در مقابله با ظلم و فساد  از آنها سلب می شود، و ان شاء الله این تلاش ها روند این نابودی را تسریع و تمهید خواهد کرد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا