اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

در آستانه روز جهانی قدس/ تشریح برنامه های اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، دبیرکل  این اتحادیه به مناسبت روز جهانی قدس را تشریح کرد.

«سید ابوالقاسم رحیمیان» دبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری گفت: اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری به مناسبت روز جهانی قدس 10 عنوان برنامه با رویکرد آگاه سازی عمومی درباره معظل اشغال و اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی و تقویت روحیه حمایت از ملت مظلوم فلسطین پیش‌بینی کرده است.

رحیمیان گفت: پویش ” قدس قبله اول دل ها”به همت دفتر نمایندگی اتحادیه در استان مازندران در قالب ارسال فیلم ، عکس و نقاشی ویژه دانش آموزان همه دوره های تحصیلی می باشد که علاقمندان می توانند آثار خود را تا 11 اردیبهشت ماه از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09396007975 ارسال نمایند .

وی برگزاری همایش “قدس محور وحدت امت اسلامی” را از دیگر برنامه ها اعلام نمود و اظهار داشت : این همایش با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با حضور شخصیت های برجسته فرهنگی ،سیاسی و جهان اسلام ، همچنین رهبران جهادی و حامیان ملت مظلوم فلسطین در روز سه شنبه 6 اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ارتباط زنده تصویری دانش آموزان دوره های اول و دوم دبیرستان با موضوع ” زیتون سرخ ” در روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه و در آستانه روز جهانی قدس با سخنرانی دکتر حسین رویوران کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه و رئیس هیات امنای اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری را از دیگر برنامه های این اتحادیه اعلام کرد.

رحیمیان برگزاری نقاشی کودکانه با عنوان “قدس پایتخت ابدی فلسطین”، با حضور جمعی از کودکان 4 تا 6 سال ، تولید  سرود با عنوان القدس ، هی المحور توسط هادی طراد هنرمند مشهور لبنانی ، برگزاری نشست حضوری با نوجوانان و جوانان و تولید محتوا از سوی دفاتر نمایندگی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری در استانهای مازندران، بوشهر،سیستان و بلوچستان،تهران،کرمانشاه،کردستان،قم،گلستان،خراسان رضوی،خوزستان، گیلان و حضور اعضای اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری همگام با ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس را از دیگر برنامه ها اعلام نمود.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا