اخبار جمعیت

شاخه ورزشی جمعیت دفاع از ملت فلسطین میزبان خانم صدیقه جمیله الفرقان مادر شهید آمریکایی

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، مهدی پاشایی دبیر شاخه ورزشی جمعیت دفاع از ملت فلسطین اعلام کرد:طی هماهنگی های روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و ورزش جامعه اسلامی کارگران کشور خانم سوزان اوبری با نام اسلامی صدیقه جمیله الفرقان به شهرستان ورامین باشگاه کدخدایی آمد و در جمع ورزشکاران و قهرمانان شاخه ورزشی جمعیت دفاع از ملت فلسطین حاضر شد.

در ابتدا پاشایی در مورد قهرمانان توضیح داد و سپس خانم صدیقه جمیله الفرقان(مادرشهید آمریکایی) در مورد اینکه ایشان متولد آمریکا بوده و مسیحی بوده توضیح داد و دلایل علاقه اش به دین مبین اسلام را توضیح داد و اعلام کرد دین اسلام کامل ترین دین بود و انتخاب من بود. ایشان چهار مرتبه به زندان های آمریکا انداخته شدن و بارها تحت شکنجه قرار گرفتن و فرزندشان توسط رژیم آمریکا به شهادت رسیدند.

28 تیرماه سالگرد شهادت فرزند ایشان است که برایشان دعا و فاتحه خوانده شد.

همچنین در این مراسم ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین حضور داشت. وی سخنانی در مورد ورزشکاران و حضور جوانان جنگ تحمیلی ایراد نمودند. وی گفت: برخی از نوجوانان حتی در جنگ از لحاظ قدی اندازه خود اسلحه ای که سر نیزه رویشان بود نبودند. با دوازده و سیزده سال سن از خاک این مرز و بوم دفاع کردند که امروز ملت ما در سایه امنیت به سر می برند.

در ادامه نیز خانم تاجیک روابط عمومی کمیته فرهنگی معاونت تربیت بدنی و ورزش جامعه اسلامی کارگران کشور اعلام داشت که باید نوجوانان راه شهدا را ادامه دهند با ورزش و سلامت و ایمان و اعتقاد از آرمانهای این انقلاب دفاع کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا