اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

گزارش تصویری همایش ” طوفان الاقصی ، محورمقاومت و شهید سلیمانی” جزیره کیش

 1ـ مقدمه :

مسئله حمایت و آزادی فلسطین و قدس شریف ، مبتنی بر تکالیف شرع و عقل است؛ ” حمایت از مظلوم ” ،  ” دفاع از کیان مسلمین ” ،  ” جهاد با ظالمین و دشمنان” ، ” تکلیف‌گرایی در برابر حوادث مرتبط با امت اسلام” ،  از عناوین مهمی است که انسان‌ها را متوجه وظیفه خود می‌نماید، از این ‌رو مبارزه‌ با رژیم غاصب اسرائیل کودک کش و حامیان استکباری آنان، مبتنی بر بینش و معرفت توحیدی است و به حکم ” فلاتطع الکافرین و جهادهم جهاداً کبیرا ” جهادی مقدس ،  بزرگ و سرنوشت‌ ساز برای اسلام ، مسلمین و مصالح و منافع مشروع آنان می‌باشد که امروز فهم از اهمیت این تکلیف در میان اکثر جوامع اسلامی به خوبی مشاهده می‌شود . تا آنجایی که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می فرمایند : امروز پیچیده‌ترین و حساس‌ترین دوره فلسطین است. فلسطین خط مقدم ما و همه جهان اسلام است. از خداوند سبحان برای مجاهدین صحنه فلسطین موفقیت و پیروزی و اجر الهی را خواستارم .

بر اين اساس و در ایام سالروز شهادت سردار سپاه جبهه مقاومت  شهید حاج قاسم سلیمانی :

نشست تخصصی با عنوان  ”  طوفان الاقصی ، محورمقاومت و شهید سلیمانی  ”

برگزار مي شود.

 

2- اهداف:

  • به چالش كشيدن رژيم صهيونيستي در افكار عمومي جهان
  • بازگرداندن فلسطين و قدس شریف به اولويت اول جهان اسلام
  • بسيج ظرفيت هاي جوامع مدني در راستاي حمايت از آرمان آزاد سازي فلسطين و قدس شریف
  • مقابله با توطئه اشغال زماني و مكاني حرم شريف قدس

عنوان برنامه

نشست تخصصی با عنوان  ”  طوفان الاقصی ، محورمقاومت و شهید سلیمانی  ”

 

  • دلیل نامگذاری

نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت مقاومت فلسطین

 

موضوع محوری:

  • ﺗﻘﻮﻳﺖ روﺣﻴﺔ اﺳﺘﻜﺒﺎرﺳﺘﻴﺰي با ﻣﺤﻮرﻳﺖ تکلیف دینی در حمایت از مقاومت ملت مظلوم فلسطین
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
  • دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی
  • تبیین جنایات صهیونیست ها در غزه
  • معرفی فلسفه و ماهیت مبارزه ملت مظلوم فلسطین با رژیم کودک کش صهیونیستی
  • نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت مقاومت فلسطین

 

 

  • شعار برنامه

فلسطین خط مقدم ما و همه جهان اسلام است

 

  • شرح برنامه :

این برنامه به همت کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری ، اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می شود. نشست با سخنرانی شخصیت های سیاسی و فرهنگی و رهبران گروههای مقاومت برگزار می شود .

 

  • زمان :

دوشنبه 25  دیماه سال 1402

 

l محل برگزاری :

  • مرکز همایش های بین المللی کیش ـ سالن رازی

 

 گفتگوی اختصاصی بادبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری :

       همایش « طوفان الاقصی ، محور مقاومت و شهید سلیمانی » برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، سید ابوالقاسم رحیمیان دبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ضمن اعلام این خبر به خبرنگار قدسنا گفت : همایش « طوفان الاقصی ، محور مقاومت و شهید سلیمانی » در شرایطی برگزار می شود که اکنون در یکی از مهمترین مقاطع تاریخ بشر و آنچه در ادبیات امروز انقلاب تحت عنوان « پیچ تاریخی » مطرح است ، قرار داریم.

وی افزود : روایت‌ها و بررسی‌های علمی نشان می‌دهد که جهان بعد از عملیات طوفان الاقصی با جهان قبل از آن متفاوت خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود که دستگاههای دولتی و غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه فلسطین واکنش بموقع نسبت به حوادث فلسطین داشته باشند و تبیین درستی از مسائل به جامعه ارائه کنند.
رحیمیان با بیان اینکه پرداختن به مسئله غزه باید از جنس جهاد تبیین باشد ، اضافه کرد : همه فعالان حوزه مقاومت اسلامی باید در کنار تبیین حمله پیروزمندانه طوفان الاقصی و مظلومیت مردم غزه برای نخبگان و مردم ، تعامل سازنده‌ای با جامعه ، جریان مقاومت و کشورهای اسلامی برقرار کنند. به همین دلیل ، همایش  « طوفان الاقصی ، محور مقاومت و شهید سلیمانی » برگزار می شود .

دبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مناسب و همه جانبه معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش و همکاران ایشان گفت : این همایش با همکاری و مشارکت کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری ، اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش در روز دوشنبه 25 دیماه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه ، دانشجویان و فعالان حوزه فلسطین در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می‌شود و شخصیت های سیاسی و فرهنگی از جمهوری اسلامی ایران و رهبران گروههای جهادی در این همایش سخنرانی خواهند نمود .

شایان ذکر است جزیره کیش با اعلام رسمی “مجمع عمومی پیمان شانگهای بعنوان ” شهر حامی مقاومت فلسطین” انتخاب شده است و این همایش به همین مناسبت و نیز عملیات طوفان الاقصی و سالروز شهات شهید سلیمانی برگزار می شود.

 

آیت الله محمد حسن اختری :

مردم فلسطین و غزه استقامت و ایستادگی تاریخی و ستودنی را به نمایش گذاشتند

مشاور رییس جمهور و رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری گفت: مردم فلسطین و غزه استقامت و ایستادگی تاریخی و ستودنی را به نمایش گذاشتند.

آیت الله محمدحسن اختری در همایش طوفان الاقصی ، محورمقاومت و شهید سلیمانی اظهار داشت : عملیات رزمندگان فلسطینی در نوار غزه در نوع خود شجاعانه ترین و بی سابقه ترین مبارزه در تاریخ این کشور است که توانست صدمات جبران ناپذیری را بر رژیم اشغالگر قدس وارد کند .

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی در غزه فروگذاری نکرده است؛ به دستاوردهای درخشان مقاومت در شکست هیمنه‌ رژیم صهیونیستی اشاره و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

مشاور رییس جمهور و رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین تاکید کرد: برخی کشورهای منطقه که در ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند و پایگاه در اختیار این رژیم و آمریکا قرار می دهند؛ مجرم و گناهکار بوده و بر خلاف ادعای خود، اسلام را قبول ندارند و در این میان، مردم این کشورها باید بدانند که حاکمانشان ستمگر و ظالم هستند.

وی ادامه داد: کشورها، حکام، رسانه ها و قلم به دستان و هر یک از این گروه ها که به هر عنوانی از رژیم اشغالگر قدس حمایت می کنند و علیه مردم فلسطین گام بر می دارند؛ در ظلم و جنایت آنان سهیم هستند.

آیت الله محمدحسن اختری با اشاره به نقش شهید سلیمانی در فرماندهی نیروی سپاه قدس و افزایش و توسعه توان و قدرت جبهه مقاومت و شکل گیری جنبش های جدید در آمریکای مرکزی ، آفریقا و آمریکا گفت : پایداری و توسعه مقاومت در فلسطین، لبنان و یمن یکی از دستاوردهای سردار دل ها است که برگرفته از اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با محکوم کردن رسانه ها و محافلی که حماس را مقصر جنگ اخیر قلمداد می کنند؛ خاطر نشان کرد: دفاع، یک حرکت مشروع، قانونی و قابل قبول است و تمام فقهای اسلام و حتی غیر مسلمانان بر این امر اتفاق نظر دارند.

 

دکتر سید صلاح فحص :

طوفان الاقصی توطئه عادی‌سازی را از بین برد

صلاح فحص، نماینده جنبش امل لبنان در جمهوری اسلامی ایران نیز در این همایش گفت : اسرائیل به دنبال ایجاد یک غده سرطانی در منطقه بود؛ طوفان الاقصی توطئه عادی‌سازی را از بین برد و رژیم صهیونیستی حداقل تا ۳ سال نخواهد توانست با هیچ کشوری عادی سازی روابط کند.

وی افزود: طوفان الاقصی قبل از اینکه اسرائیل ضربه بزند ، به این رژیم ضربه زد، زیرا آن‌ها تصمیم گرفته بودند فلسطینی‌ها را به سمت صحرای سینا و مصر بفرستند.

فحص با اشاره به نقش مهم جمهوی اسلامی ایراندر منطقه ، تصریح کرد: به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین حمایت می‌کند کشورهای غربی و در راس آنها ایالات متحده آمریکا تحریم را  برعلیه ایران وضع کردند.

وی تاکید کرد: به غیر از مقاومت هیچ راهی برای پیروزی نهایی فلسطین وجود ندارد.

علی کاظم خلف ( ابونور) :

 طوفان الاقصی توجه جهانیان را به موضوع فلسطین جلب کرد

 علی کاظم خلف (ابونور) نماینده حزب فضیلت عراق در همایش طوفان الاقصی، محور مقاومت و شهید سلیمانی گفت : طوفان الاقصی برای آزادسازی یک تکه زمین نیست بلکه آزادسازی انسان است.

وی با تاکید بر اینکه « طوفان الاقصی » توجه جهانیان را بخود جلب کرده است و تا این بحران به پایان خود نزدیک شود هم ادامه خواهد داشت افزود : این عملیات موج تغییرات وسیعی را در افکار عمومی جهان موجد شده است و لذا روند این تغییرات در جهان، هرگز به نفع غرب و اسراییل نخواهد بود.

ابو نور در پایان با تاکید براینکه عملیات طوفان الاقصی و تحولات پس از آن چه در سطح منطقه ای وچه در سطح جهانی پیروزی قاطع محور مقاومت و فلسطین را به دنبال خواهد داشت ، گفت در آینده در منطقه جایی برای اسرائیل و غرب وجود ندارد .

حجت الاسلام والمسلمین امرودی :

مشروع مردم فلسطین در چارچوب مصالح ملی آنان است

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه در همایش طوفان الاقصی ، محور مقاومت و سردار سلیمانی تاکید کرد : جنایات رخ داده در سرزمین های اشغالی مساله منطقه ای نبوده و شکل بین المللی پیدا کرده و در حال حاضر جامعه جهانی از زاویه انسانی و عقلانی به آن نگاه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با بیان این که دیپلماسی امروز ما انقلابی است و شاخص، دفاع از مقاومت است؛ تاکیدکرد: جبهه مقاومت در منطقه بطور مستقل و در چارچوب مصالح خود اقدام می‌کند و جمهوری اسلامی ایران در امور آنان دخالتی ندارد.

دبیرکل مجمع فعالان و سازمان های مردم نهاد حامی قدس شریف تاکید کرد : رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران و کشتار غیرنظامیان و زنان و کودکان در قالب نوعی قتل عام جمعی در غزه کرده است و در این میان کشور آمریکای جنوبی در صحنه بین الملل پیگیرمحکومیت رژیم غاصب صهیونیستی است که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی با اشاره به تغییر کنشگران جهانی گفت: در راستای تقویت صلح و امنیت در منطقه، جریان های مقاومت نیز از توان کنشگریِ جریان سازی برخوردار هستند و لازم به یادآوری است که در حال حاضر نظم جهانی، ناظم و زمین بازی تغییر کرده است.

وی با اشاره به 23 هزار شهید از منطقه غزه و غیر قابل مقایسه بودن آن در مقایسه با 100 روز از جنگ جهانی گفت: امروز تمام کفر در مقابل عده قلیل مردم ایستاده و شکست خورده است و حضور تمام قد آمریکا در کنار تل آویو دلیل دیگری است که رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت امنیتی و نظامی قرار دارد.

دبیرکل مجمع فعالان و سازمان های مردم نهاد حامی قدس شریف یاد آور شد: رژیم صهیونیستی با اشراف کامل اطلاعاتی و تجهیزات به روز نتوانست این عملیات را پیش بینی کند و این عملیات به فرموده حضرت آقا یک زلزله بزرگی در ساختار این رژیم ایجاد کرد که یک ضربه غیر قابل ترمیم برای این رژیم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش :

صبر و استقامت در راه خدا ، تکیه کردن بر داشته ها و نهراسیدن از جبهه کفر، پیام جبهه مقاومت بر اساس آموزه های قرآنی است

رحیم سرهنگی در همایش طوفان الاقصی، محور مقاومت و سردار سلیمانی بر برگزاری همایش ها و جلسات آگاهی بخشی در خصوص دستاوردهای طوفان الاقصی تاکید کرد.

وی ادامه داد: برگزاری این قبیل همایش ها، موجب تقویت جبهه مقاومت و ارتقا سطح آگاهی بخشی مردم می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی نشان داد که چگونه یک گروه اندک با تدارکات و امکانات بسیار کم ولی با عزم و ایمان ستودنی می‌تواند یک رژیم غاصب تا بن دندان مسلح و حامیانش را تحقیر کند.

وی صبر و استقامت و صلابت مردمی مظلوم غزه را الگو و برگرفته از آموزه های دینی دانست و اظهار کرد: طوفان الاقصی عملیاتی که مقاومت فلسطین برای دفاع و پاسخگویی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی آغاز کرد، تاثیرات مهمی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی بر جای گذاشت و بار دیگر مساله فلسطین را به عنوان مهمترین مساله جهان مطرح کرد.

رحیم سرهنگی ادامه داد: بدون تردید اکنون مساله فلسطین به رمز و نمادی برای همه آزادی خواهان جهان تبدیل شده و این مهم به طور بی سابقه ای افکار عمومی جهانی را به سوی خود جلب کرده است. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که انقلاب اسلامی فلسطین در امتداد انقلاب اسلامی ایران است و سنگ بنای مقاومت فلسطین توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انجام شده است؛ تاکید کرد: روند تضعیف رژیم صهیونیستی همزمان با شکل گیری انقلاب اسلامی شدت گرفته و ادامه دارد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که بعد از طوفان الاقصی جامعه جهانی به دو گروه حامیان مردم مظلوم فلسطین و طرفداران جبهه کفر تقسیم شدند؛ افزود: تداوم و میزان مشارکت مردم با هر مذهب و ملیتی در راهپیمایی‌های حمایت از ملت مظلوم فلسطین در سراسر جهان یکی از دستاوردهای بارز طوفان الاقصی و نشانه پیروزی جبهه حق است.

وی تاکید کرد : ما در جزیره کیش به عنوان حامی مردم غزه و فلسطین امیدواریم در شمول زندگی، از این صبر و مقاومت مثال زدنی درس بگیریم و در راستای پیشرفت، توسعه و تقویت جبهه مقاومت عمل کنیم.

علی خلیل دانشجوی فلسطینی :

فلسطین آزاد نخواهد شد مگر با اتحاد جهان اسلام

علی خلیل دانشجوی فلسطینی دکترای هنر در همایش طوفان الاقصی، محور مقاومت و شهید سلیمانی گفت: جنگی که اکنون در غزه جریان دارد، تنها جنگ فلسطین نیست بلکه جنگ کل محور مقاومت است. فرماندهان شهید مقاومت و در راس آنان شهید سلیمانی اکنون ناظر بر این جنگ است.

علی خلیل با طرح این سوال که شاید ایرانیان بخواهند نگاه ما جوانان فلسطینی به این جنگ را بدانند؟ گفت: من یک فلسطینی ام که خانواده ام از فلسطین آواره شده و به سوریه رفتند. من در سوریه به دنیا آمده ام و در آنجا درس خوانده ام و تا 25 سالگی در آنجا بوده ام و به نوعی یک سوری محسوب می شوم. اکنون نیز 7 سال است که در ایران مشغول تحصیل هستم. می خواهم بگویم که شرایط زندگی من بهتر از زندگی جوانان فلسطینی در داخل فلسطین بوده است.

وی افزود: وقتی عملیات طوفان الاقصی شروع شد من که با برخی شبکه های تلویزیونی ایران همکاری می کنم تا پنج روز به صورت زنده اخبار جنگ غزه را پوشش دادیم اما در روز پنجم احساس کردم توان ماندن در ایران را ندارم و باید به سوریه بروم و از آنجا وارد فلسطین شوم و در سرنوشت هم وطنانم شریک شوم. این درحالی است که من با امور نظامی اساسا آشنایی ندارم. در واقع این یک حس فراگیر در میان فلسطینیان آواره است. پدر بزرگ و مادربزرگم همواره در آرزوی بازگشت به فلسطین و به خانه وکاشانه اشغال شده خود بودند و می گفتند دوست داریم درهوای وطن نفس بکشیم و در آنجا بمیریم و در خاک وطن دفن شویم که جایگاه معراج پیامبر (ص) و محل تولد عیسی پیامبر(ع) و بسیاری از انبیاء الهی است.

اکنون پدرم نیز همان آرزو را دنبال می کند و در واقع فلسطین برای ما همه چیز است .

این دانشجوی فلسطینی اضافه کرد: خاستگاه و زادگاه خانوادگی من در کوه الجرمق در منطقه الجلیل علیا است. کوه بلند و سر سبز که بر سه کشور سوریه، اردن و لبنان مشرف است. برای من که هرگز آنجا را ندیده ام زیباترین قطعه زمین است. اساسا کل فلسطین برای من و برای فلسطینیان آواره چنین است.  ما در اشتیاق وطن می سوزیم و داغ فراق وطن بر دل داریم. جزیره کیش بسیار زیبا است اما برای من همان غزه ویران شده از جنایات صهیونیست ها، بسیار زیباتر است و این حسی قشنگ است درد فراق وطنی که با من و فلسطینیان دیگر همراه همیشگی است.  با شروع جنگ و ویرانی های غزه من هر روز در تنهایی خود اشک می ریزم و از اینکه در غزه نیستم و با درد مردمم از نزدیک همراه نیستم و در سرنوشت شان سهیم نیستم ناراحتم. من دوست داشتم اکنون در آنجا بودم و درکنار وطنانم با رژیم صهیونیستی می جنگیدم و می مردم و درآن خاکی که قبل از تولدم از آن آواره ام کرده اند، دفن می شدم. اما افسوس که این امکان از من و دیگر جوانان فلسطینی آواره گرفته شده است و ما نمی توانیم به وطنی که از آن ماست وارد شویم. حتی اگر با گذرنامه های غربی وارد فلسطین شویم پس از اینکه بفهمند فلسطینی هستیم اخراجمان می کنند.

این جوان آواره فلسطینی تاکید کرد: اینکه امروزه می بینیم که زن و مرد و جوان و کودک و پیر با آنکه همه خانواده خود را از دست می دهند اما همچنان خدا را سپاس می گویند و به این امر راضی هستند از آنجاست که آنان یقین دارند که وعده خدا حتمی است و فلسطین روزی آزاد خواهد شد وآنها تکلیف دارند علم مقاومت را افراشته دارند. لذا می بینیم در همان خرابه های جنگ و زیر بمباران و حملات دشمن صهیونیستی، جشن عروسی برگزار می کنند. شاید بگوئید که این دیوانگی است اما نه این از آن جهت است که در غزه ترس معنا ندارد بلکه هرچه هست ایمان به خدا و امید است. آنان تنها به تکلیف عمل می کنند و لذا هرگز نمی ترسند و امیدوارانه همه سختی ها و مصیبت ها را تحمل می کنند زیرا به وعده خدا اعتقاد راسخ دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر حامیان غزه به غیر از ایران که همواره در حمایت از فلسطین ثابت قدم بوده است، انصارالله یمن است که 8 سال جنگ با ائتلاف عربی و صهیونیستی و غربی را پشت سر گذاشته است، حزب الله لبنان که یک کشور نیست بلکه یک گروه مقاومتی است. در عراق نیز این گروه های مقاومت اسلامی هستند که در حمایت از فلسطین هستند. من به عنوان یک فلسطینی به نمایندگی از همه فلسطینیان از همه حامیان ملت خودم تشکر کنم. همچنین تاکید کنم که شما انتخاب درستی داشتید زیرا با کمک شما موفق شدیم عملیات طوفان الاقصی را انجام دهیم که یک حمله تاریخی است. بی تردید در این موفقیت همه محور مقاومت نقش داشته اند. خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی. همانگونه که آقای اسماعیل هنیه گفته است شهید قدس که نقش ویژه ای دارد.ایده تونل ها متعلق به عماد مغنیه، و شهید سلیمانی بوده است. لذا باید تاکید کنم که فلسطین آزاد نخواهد شد مگر با اتحاد جهان اسلام. معتقدم که جنگ آخرالزمان از فلسطین آغاز خواهد شد.

همچنین اگر در این جنگ کنونی فلسطین آزاد نشود مهم نیست ما امید خود را همچنان حفظ خواهیم کرد و صبورانه تلاش خواهیم کرد وطن را از اشغال آزاد سازیم حتی اگر همه کشته شویم و تنها یک نفر باقی بماند آن یک نفر مبارزه در راه وطن را ادامه خواهد داد.

پوشش خبري

سايت ها و خبرگزاري ها :

  • خبرگزاری قدس
  • خبرگزاری ایسنا
  • خبرگزاری صدا و سیما
  • خبرگزاری میزان
  • خبرگزاری ایلنا
  • قطره
  • خبرگزاری موج
  • خبربان
  • خبرفارسی
  • روزنامه دنیای اقتصاد
  • پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد کیش
  • پایگاه خبری پیام پژواک
  • صاحب خبران
  • پایگاه اطلاع رسانی رویکرد کیش
  • پایگاه خبری قدیری نیوز
  • ای بی اس نیوز
  • پایگاه تخصصی سیاست
  • پایگاه خبری تحلیلی راه ترقی
  • پایگاه خبری تحلیلی اخبار محرمانه
  • پایگاه خبری تحلیلی هرمزگان امروز
  • پایگاه خبری تحلیلی نسیم گیلان
  • پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا “هرمزگان “
  • پایگاه خبری تحلیلی کرمان رصد
  • پایگاه خبری تحلیلی عصر قم
  • پایگاه خبری تحلیلی بازار آریا
  • پایگاه خبری طلا نیوز
  • پایگاه خبری تحلیلی خبر یزد
  • پایگاه خبری تحلیلی پیام فارس
  • پایگاه خبری تحلیلی عصر کرد
  • پایگاه خبری تحلیلی زنان ایران
  • پایگاه خبری تحلیلی ایرانیان جهان
  • پایگاه خبری تحلیلی آریا جوان
  • پایگاه خبری تحلیلی ایران پرسمان
  • پیام خراسان
  • پیام سپاهان
  • پایگاه خبری تحلیلی ندای لرستان

 

دستاوردهای همایش طوفان الاقصی ، محورمقاومت و شهید سلیمانی

 

  • آشنایی جامعه هدف با مسئله فلسطین و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی
  • آشنایی جامعه هدف با دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی و حمایت و پشتیبانی محور مقاومت ( کشورهای لبنان ، عراق ، سوریه و یمن ) از رزمندگان فلسطینی
  • آشنایی جامعه هدف با نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت مقاومت فلسطین
  • حضور اساتید حوزه و دانشگاه ، فرهیختگان و حامیان محور مقاومت در نشست
  • پوش خبری مناسب و شایسته از نشست .
  • جزیره کیش بر اساس مصوبه مجمع عمومی پیمان شانگهای در کنار پکن پاتخت جمهوری چین به عنوان شهرهای حامی مقاومت فلسطین نامگذاری شده اند و لذا لازم بود که در این ارتباط فعالیت هایی تعریف شود که این همایش با توجه به عملیات طوفان الاقصی و تحولات پس از آن گام مهمی در این ارتباط محسوب می شود
  • جزیره کیش در افهام مردم ایران به عنوان یک مکان صرفا تفریحی اشتهار یافته است که تعریف و پیگیری چنین برنامه هایی از سوی مسئولین کیش از نظر افکار عمومی ایران بسیار دور از ذهن تصور می شد و لذا این اقدام به عنوان یک گام مهم برای برنامه های بعدی البته با پیوست رسانه ای بسیار گسترده تر می تواند این ذهنیت ناصواب را از اذهان بزداید و تاکیدی باشد بر این نکته که آرمان فلسطین یک آرامان فراگیر در کل جغرافیای ایران اسلامی است
  • حضور نمایندگان جریان های مقاومت از کشورهای فلسطین، لبنان و عراق در کنار کارشناسان خبره حوزه فلسطین و مقاومت و نیز رئیس کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری و مشاور فرهنگی وزیر امورخارجه که هر دو از چهره های شاخص و فعال و پر سابقه حوزه فلسطین هستند بر غنای این همایش افزوده بود
  • مشارکت حداکثری کیشوندان در این همایش نشان از میزان حمیت و مسئولیت پذیری این عزیزان در حوزه تبیین و ترویج معارف فلسطین دارد.
  • حضور دکتر علی خلیل دانشجوی فلسطینی که در دوران آوارگی ملت فلسطین و دور از وطن زاده شده است اما همچنان در آرزوی رهایی وطن از اشغال و بازگشت به آن و مردن برای و در آن دارد و سخنرانی احساسی و پر نکته و پر نغزش از دیگر دستآوردهای این اجلاس بود.
  • میزبانی عالی و ستودنی معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش شایسته قدردانی است .

 

 

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا