اخبار جمعیتخبر یک

بیانیه‌ «جمعیت دفاع از ملت فلسطین» به مناسبت سالروز جنایت صبرا و شتیلا

از یک سو هم شیطان بزرگ آمریکا و هم رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی داخلی قرار گرفته‌اند و از سوی دیگر ضربات محور مقاومت آنها را تنگنایی بی‌سابقه قرار داده است.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

16 الی 18 سپتامبر یادآور جنایتی فجیع و نسل کشی آشکاری در دو اردوگاه فلسطینی صبرا و شتیلا در لبنان است.

جنایتی که با همکاری نیروهای فالانژ لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهی آریل شارون در سال 1982 (۲۵ تا ۲۷ شهریور ۱۳۶۱) رخ داد و بیش از 3500 فلسطینی اعم از زن و مرد و کودک و پیر و جوان طی 3 روز قتل عام شدند.

این جنایت در حالی رخ داد که دولت آمریکا به عنوان میانجی تعهد داده بود که پس از خروج ساف از لبنان، آوارگان فلسطینی در امنیت خواهند بود اما آمریکا هرگز به تعهد خود عمل نکرد و به نوعی مشوق اسراییل و جنایتکاران فالانژ لبنان در ثبت این جنایت علیه بشریت شدند.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این جنایت فجیع اعلام می دارد: نشانه‌های های تحقق وعده الهی در خصوص احقاق حق مظلومان و بی پاسخ نماندن ظلم ظالمان، برای همگان در حال آشکار شدن است و از یک سو هم شیطان بزرگ آمریکا و هم رژیم صهیونیستی این جرثومه فساد و غده سرطانی در مسیر فروپاشی داخلی قرار گرفته‌اند و از سوی دیگر ضربات محور مقاومت آنها را تنگنایی بی‌سابقه قرار داده است و به فضل خدا دیری نخواهد پایید که جهانیان این فروپاشی را به چشم ببینند و جهان بدون آمریکا و اسراییل را تجربه کنند. جهانی که مستضعفین وارث آن خواهند بود و عدالت محور تعاملات آن. وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین / شهریور 1402

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا