اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری

حادثه تروریستی کابل نتیجه اشغالگری امریکا است

اتحادیه بین المللی نوجونان و جوانان مخالف اشغالگری

دبیررخانه اتحادیه بین المللی نوجوانان وجوانان مخالف اشغالگری با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کابل که منجر به شهادت تعداد زیادی از کودکان دانش آموز شد را نتیجه اشغالگری امریکا دانسته و آن را محکوم کرد. در این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار قدسنا قرار گرفته آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در غم کشتار وحشیانه دختران افغان باید گریست.
در ماه رحمت و مغفرت رمضان ، خبر حادثه تروریستی در کشور افغانستان و به خاک و خون کشیده شدن عده‌ای از دانش آموزان بی گناه و بی دفاع مایه تأسف و تأثر عمیق گردید.
جنایت وحشیانه نیروهای تروریستی و  نیابتی آمریکا در منطقه که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان بی گناه در شهر کابل شد ، نشان از شکست سیاست های آمریکا در ۲۰ سال حضور ننگین در افغانستان  و نتیجه اشغال این کشور است.

این بیانیه می افزاید: جنایتکاران باید بدانند که ملت مظلوم و بی دفاع افغانستان با وجود همه ی مشکلات هرگز تسلیم خواسته های آنها نخواهند شد و تا اخراج همه ی مزدوران از کشور خود به مقاومت ادامه خواهند داد .

اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار و محکوم نمودن انفجار خونین تروریستی وحشیانه و غیر انسانی در مقابل دبیرستان دخترانه سیدالشهداء در شهر کابل ، از همه کشورها می خواهد که مطابق به تعهدات‌شان بر قوانین بین‌المللی و قطع‌نامه‌های مربوط به شورای امنیت سازمان ملل متحد ، به همکاری فعال با دولت افغانستان و دیگر نهادهای مربوطه ، برای برخورد قانونی با عاملان این جنایت وحشیانه اقدام کنند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا