اخبار جمعیتخبر یک

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در بازدید از خبرگزاری قدس:

مسئله فلسطین از آغاز نهضت در صدر اولویت‌های امام خمینی (ره) بود// جنایات صهیونیست ها در غزه، هرگز شکست مفتضحانه آنها در عملیات طوفان الاقصی را جبران نخواهد کرد// نیروهای خبرگزاری قدس و رسانه های مقاومت در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن رحیمیان» دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با حضور در خبرگزاری قدس، از فعالیت های اعضای تحریریه در پوشش تحولات فلسطین به ویژه عملیات طوفان الاقصی و همچنین انعکاس جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت مسئله فلسطین به عنوان اولویت اول امام خمینی (ره) گفت: مسئله فلسطین در نگاه حضرت امام خمینی (ره) اهمیت ویژه ای داشت و یکی از انگیزه‌های اصلی ایشان برای آغاز نهضت بود و این امر در سخنرانی ها و پیام های ایشان کاملا مشهود است.

یار دیرین امام خمینی با مروری اجمالی بر تاریخ انبیا و تاریخ صدر اسلام تا به امروز گفت: نهضتی که امام خمینی (ره)  بنا نهاد یک نقطه عطف در طول تاریخ جبهه حق محسوب می‌شود و این نهضت، نقطه عطف شروع پیروزی های جبهه حق در مقابل مستکبران جهان از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بود. امام خمینی (ره) نهضتی را پایه گذاری کرد که مسیر تاریخ را عوض کرد و امروز شاهد این هستیم که تقابل جبهه حق و باطل به نقطه اوج خود رسیده است به گونه‌ای که در تاریخ سابقه ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: امروز به طور غیرقابل مقایسه با کل تاریخ، با انبوه دشمنان مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات بی سابقه مواجه هستیم. امروز جبهه دشمن علیه حق دارای بالاترین امکانات مادی و تبلیغاتی است و به پیشرفته ترین تجهیزات مجهز است، با این حال در مقابل، جبهه حق نیز در اوج قدرت است و تاکنون به این اندازه مقتدر و درخشنده نبوده است.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان اینکه ما با یک جنگ جهانی مواجه هستیم، گفت: دوران دفاع مقدس، در واقع یک جنگ جهانی بود. 36 کشور دنیا و ابرقدرت ها با تمام امکانات در مقابل جمهوری اسلامی نوپا و تنها قرار داشتند و شکست خوردند. در همین سال ها آمریکا و غرب در یک جبهه با تمام امکانات تلاش کردند که سوریه را اشغال کنند اما رهبر معظم انقلاب تنها یک کلمه فرمودند که آمریکا نباید در سوریه پیروز شود و شاهد بودیم هزاران مبارز جبهه حق به کمک سوریه شتافتند و آنجا را از چنگال آمریکا نجات دادند.

وی افزود: در جنگ 33 روزه، ۲۲ روزه و همه جنگ هایی که در دو دهه اخیر میان رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت درگرفته، جبهه مقاومت پیروز عرصه بوده و در واقع این پیروزی‌ها از نهضت امام خمینی (ره) آغاز شد. امروز میلیون ها نیروی رزمنده مسلمان در عراق، یمن، سوریه، لبنان و… تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده جانفشانی و مبارزه در برابر جبهه استکبار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به شکست بزرگ رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی گفت: تشدید وحشی گری امروز صهیونیست ها، نشانه‌ آشکار شکست و ناتوانی آنهاست که خودشان را به آب و آتش می زنند. اما هیچ زمانی مانند امروز، مردم جهان علیه آمریکا و اسرائیل شکل نگرفته است.

وی با بیان اینکه مصیبت جانسوز شهادت ها و جنایت ها در غزه بسیار دردآور است اما در درونش، نوید و بشارت پیروزی دارد، با اشاره به جمله ای از امام علی که « هرکس که شمشیر ظلم را بیرون آورد و ظلم کند با همان شمشیر کشته خواهد شد» گفت: مطمئن هستیم جنایتی که اسرائیل امروز علیه مردم فلسطین مرتکب می شود، هرگز و هرگز، سر سوزنی شکست مفتضحانه صهیونیستها در عملیات طوفان الاقصی را جبران نخواهد کرد چرا که این عملیات همه فناوری ها و تمهیدات امنیتی و نظامی آمریکا و غرب را به چالش کشید و این عکس العمل اسرائیل، بازتاب آتشی است که به سبب این عملیات به جان آن ها افتاده است اما آن ها نه تنها نمی توانند این شکست بزرگ را جبران کنند بلکه با این جنایت ها، فرایند نابودی خود را تسریع و تکمیل می کنند.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در ادامه، خطاب به اعضای تحریریه خبرگزاری قدس گفت: قدسنا و رسانه های مقاومت و جبهه حق در این شرایط، می توانند نقش سرنوشت سازی در این پیچ تاریخی ایفا کند. شعاع کار جمعیت دفاع از ملت فلسطین عموماً در داخل مرزهاست اما خبرگزاری قدس که به زبانهای انگلیسی و عربی نیز فعال است، و ابتکاری که شما به کار می برید فراتر از مرزهاست و می توانید منعکس کننده دیدگاه مردم و جمهوری اسلامی ایران در قبال مسئله فلسطین و منعکس کننده مظلومیت و حقانیت فلسطین و نیز افشاگر جنایت و سیاهی استکبار و صهیونیسم باشید.

وی افزود: شما در خط مقدم جهاد تببین در مهمترین مقطع زمانی هستید و امروز یک فرصت طلایی به برکت خون شهدا به دست آمده است که بتوانید نسل حاضر را که برخی از آنها براثر غفلت ها و فعالیت شبانه روزی رسانه های دشمن نسبت به مسائل فلسطین، اغفال شدند، روشن و آگاه کنید.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: علاوه بر نقش فرامرزی، وظیفه روشنگری جوانان و نوجوانان کشور را دارید و امیدوارم با توکل به خدا و تلاش های مضاعف بتوانید نقش موثری در این پیچ تاریخی ایفا کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا