اخبار جمعیتخبر یک

غرفه محصولات فرهنگی جمعیت دفاع از ملت فلسطین/ در حاشیه سی‌وششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی؛

به گزارش روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، در حاشیه ی برگزاری سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی غرفه های متعددی برپاشده بود که از مهمترین این غرفه ها، غرفه ی جمعیت دفاع از ملت فلسطین بود که با استقبال مخاطبان حاضر در کنفرانس روبرو شد.

زهرا حبیبی فعال حوزه ی مقاومت و تولیدکننده محصولات فرهنگی جبهه مقاومت و مسئول این غرفه از انگیزه هایش برای تولید این محصولات خبر داد و گفت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین علاوه بر کتاب ها و مجموعه های مکتوب، در طول سالهای اخیر محصولات تجسمی را نیز با نام عروسک های مقاومت تولید کرده است. این عروسک ها نماد شخصیت های آزاده و ظلم ستیز در سراسر دنیا هستند.

وی در ادامه گفت: هدف ما از تولید این محصولات، تقویت روحیه ی ظلم ستیزی و آشنایی با شخصیت های آزاده دنیا برای ملل گوناگون و متناسب با تاریخ آنها است.

حبیبی در خصوص دیگر محصولات نوآورانه جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: از دیگر محصولات می توان به بازی های فکری برای کودکان اشاره کرد که این بازی ها حداقل برای جمع های 2 تا 5 و حداکثر 20 نفره در نظر گرفته شده است. این بازی ها در سطح مراکز فرهنگی و برخی از مدارس کشور توزیع شده و بازخورد مثبتی از سوی کودکان و نوجوانان داشته است.

حبیبی هم چنین از آخرین ماکت ابداعی اش خبر داد و گفت: جدیدترین ماکت تولیدی مسجد الاقصی جهت رنگ آمیزی کودکان و نوجوانان جهت بالا بردن آگاهی و توجه آنان به مسجدالاقصی طراحی و تولید شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا